Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2594

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 35-160 [2-2-2-2] (1989-1992)
VIN280.26.1469.90
Numer zabudowy1469
Wyprodukowany1990
Zezłomowany2002
Właściciele
19901994MZK Warszawa
19942002MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19901995WAB 437P
19952002WUD 9873
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199019942594 / MZK Warszawa
199420022594 / MZA Warszawa
Inne informacje
2594-II [R10]

Zdjęcia

1993 - Warszawa, ulica Płowiecka. Linia pospieszna F łączyła Wolę z Pragą Południe przez blisko 30 lat. 18.07.1993 roku została przekształcona w linię przyspieszoną 518,która zaledwie po kilkunastu miesiącach, 1.03.1995 roku została zdegradowana do linii zwykłej i otrzymała numer 125. Foto: Robert Człapiński.
Autor: zadzior

Komentarze: 3

styczeń 1997 - Warszawa, ul. Kijowska. Najdłuższy blok w Warszawie i pierwszy sześciobieg który po remoncie stał się piątką. Był też w miarę szybko skreślony, w 2003. Spotkało to jeszcze kilka wozów z R10 i R13, R9 jako jedyny patologiczny zakład pracy przerabiał skrzynie przed NG. Ikarus na linii turystycznej, w którą wsadzało się każdego chętnego na zwiedzenie drugiej strony dworca.
Autor: Kelly
newser
sierpień 2002 - Warszawa, pętla Rembertów-AON. Ostatnie chwile tego lewarka...
Autor: zadzior


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: