Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Kinki Sharyo #1012

Detale

NazwaKinki Sharyo
(Kinki Sharyo) /Kinki Sharyo Heliopolis (1967-1989)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1981
Zezłomowany
Właściciele
1981CTA القاهرة (al-Qāhirah)
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19811012 / CTA القاهرة (al-Qāhirah)
Inne informacje
Heliopolis interurban car.

Zdjęcia

17 lutego 2010 - Kair, Midan Ramsis. Znajdujemy się teraz na największym węźle komunikacyjnym Kairu – mamy tu główny dworzec kolejowy im. Ramzesa, krzyżówkę obu linii metra (metro Mubarak) oraz kraniec linii tramwajowej do Heliopolis wybudowanej przez Barona Empaina. Trasa biegnie stąd w kierunku północno-wschodnim po całkowicie wydzielonym torowisku przez kilka kilometrów aż do Midan Roxy, gdzie wkracza ona na pas pomiędzy jezdniami szerokich alei. Mimo katastrofalnego stanu torowisk wagoniki potrafią wycisnąć dobre 40km/h, a przy odrobinie dobrej woli i pieniędzy z tej linii można by stworzyć zalążek sieci na wzór niemieckiego Stadtbahnu. Nawet kairczycy nazywają tą linię metrem. Niestety, według naszego informatora z CTA, z otwarciem trzeciej linii "prawdziwego" metra tramwaje w Kairze mają zniknąć…
Autor: straphan
cenzoredytor
Komentarze: 2

17 lutego 2010 - al Qahira (EG) - Midan Ramses. The Heliopolis interurbans once ran to a terminal on the banks of the River Nile but now end at this single platform alongside the main Cairo railway station, where routes leave for various destinations in Heliopolis. The routes are supposed to be colour-coded by destination, but I saw little evidence of any signs. This is a normal three-car motor+non-driving motor+motor train.
Autor: dvigar
edytor
Komentarze: 5

18 lutego 2010 - Kair, róg ul. Osman Ibn Afan i Abd El Aziz Fahmy. Trzywagonowy skład rupieci wyrusza z obrzeży Heliopolis w prawie godzinną podróż do centrum Kairu. Prędkości osiągane przez te wagony są – mimo katastrofalnego stanu torowisk – całkiem nienajgorsze, a dzięki wydzielonym torowiskom wagony nie muszą stać w ogromnych korkach. Niestety – zaniedbania taborowe spowodowały, że trzeba niekiedy czekać dobre trzy kwadranse na następny kurs.
Autor: straphan
cenzoredytor
Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: