Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz PR110M #A487

Detale

NazwaJelcz PR110M
(Jelcz) (WSK Mielec SW680/78/1 136kW/185HP 11100cm3) (FPS Tczew S4-95(4)) 36/110 [2-2-2] (1983-1992)
VIN1765/94
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany2001
Właściciele
19941995PPKS Piaseczno
19962001PKS Grodzisk Mazowiecki
19961996CoachEurope Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19941995WFC 0130
19951996WFC 0134
19962001WSJ 9607
19961996WFC 8905
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19941995A487 / PPKS Piaseczno
1994199540014 / PPKS Piaseczno
19961996A552 / CoachEurope Warszawa
1996200160012 / PKS Grodzisk Mazowiecki
19962001A524 / PKS Grodzisk Mazowiecki
Inne informacje
NG KPNA 1994;
40014 (A487) - PPKS Piaseczno, P.T. Otwock

Zdjęcia

15 lutego 1996 - Warszawa, ul. Grochowska. Warszawa pożegnała peerki już w 1987 roku, ale późniejsze dopuszczenie prywatnych operatorów przyniosło ich powrót na stołeczne ulice. 15 jelczy wyremontowanych w 1994 roku Kapenie najpierw jeździło w PKS Piaseczno, potem w CE, a ostatecznie trafiły do PKS Grodzisk Maz.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: