Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania K 380 EB4x2NI / Irizar PB 12.35 #985 BBX

Detale

NazwaScania K 380 EB4x2NI / Irizar PB 12.35
(Irizar) Scania K EB 4x2 NI/Irizar PB (Scania DC12 13 380 280kW/381HP 11705cm3 E4)
VINYS2K4X20001864468
Numer zabudowy105272
Wyprodukowany2009
Zezłomowany
Właściciele
20092010MootorReisi Tallinn
20102015Lux Express Tallinn
2015HG Kurre Kehtna
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2009985 BBX

Zdjęcia

12 lutego 2011 - Ryga, dworzec autobusowy. Na jedno ze stanowisk międzynarodowych podstawił się autobus Lux Express, jadący do Rosji. Pasażerowie, którzy chcą dotrzeć tam nocą mogą wybrać też nieco tańsze połączenie, obsługiwane przez Simple Express. Pierwszy wariant to wydatek 22 łatów (~123zł), drugi - 13 (~73zł). Za przejazd dziennym autobusem Lux Express należy zapłacić 20 łatów (~112zł). Podróż trwa ok. 11,5 godziny. Jak to zwykle bywa w regionie bałtyckim, oferta kolei w porównaniu z komunikacją autobusową wypada blado. Bilet na miejsce siedzące w pociągu, który jedzie ponad 13 godzin, kosztuje ok. 19,5 łata (~110zł), zaś miejsce leżące w wagonie bezprzedziałowym (płackarta) to już wydatek ponad 40 LVL (~225zł). Jeśli kolej prędko nie wyciągnie odpowiednich wniosków, nie wróżę jej świetlanej przyszłości. Tym bardziej, że Eurolines - właściciel marki Lux i Simple Express słynie z częstych promocji.
Autor: Adam G.
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: