Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Volvo B7TL / Wright Eclipse Gemini #VLW89

Detale

NazwaVolvo B7TL / Wright Eclipse Gemini
(Wright) Volvo B7TL (S2)/Wright Eclipse
VINYV3S2G5173A002468
Numer zabudowyF574
Wyprodukowany2002
Zezłomowany
Właściciele
2003Arriva London London
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2003LF52 UPZ
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2003VLW89 / Arriva London London

Zdjęcia

6 marca 2010 - London Borough of Camden, Holborn / Theobald’s Road. I mamy piękny przykład, dlaczego Arriva została przejęta przez Deutsche Bahn. Jest to największy przewoźnik w sieci TfL i zarazem jeden z mniejszych przewoźników wśród „wielkiej piątki” (Arriva, First, Go-Ahead, Stagecoach, National Express) poza Londynem. Marże w Londynie są dużo mniejsze niż na prowincji, zaś rynek mniej pewny ze względu na przetargi, które Arriva raz wygrywa, a raz nie. Do tego dochodzi ich polityka taborowa, której… nie ma! Rzucając się na przetarg na linię 242 kompletnie nie pomyślano o taborze, w związku z czym linia obsługiwana jest przez mieszankę Wrightów Eclipse Gemini 2 (podwozie Volvo), Enviro 400 (podwozie Dennisa) i ściągniętych z innych zajezdni starszych Wrightów (za które dostają mniejsze stawki). Może Niemcy wprowadzą w tym wszystkim jako-taki porządek?
Autor: straphan
cenzoredytor
Komentarze: 6


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: