Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Autosan H9-35 #RT 42871

Detale

NazwaAutosan H9-35
(Autosan) (Andoria 6CT107 110kW/150HP 6540cm3 ) (FPS Tczew S5-45(5)) 24-70 [2-0-2] (1982-1996)
VIN920009
Numer zabudowy
Wyprodukowany1994
Zezłomowany
Właściciele
19942013SPGK Sanok
20132017B.B-Trans Trzęsówka
20172021PKS Tarnobrzeg
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20022013RSA N079
20132017RKL 92WS
2017RT 42871
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19942003093 / SPGK Sanok
20032013227 / SPGK Sanok
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20132017PKS Tarnobrzeg
Inne informacje
01.08.1994

Zdjęcia

13 lipca 2004 - Sanok, ul. Kościuszki.
Autor: Jakub Zaporowski

Komentarze: 3

4 maja 2008 - Sanok Dąbrówka, pętla Krakowska.
Autor: 6305

2 maja 2010 - Sanok-Zatorze, skrzyżowanie ulic Głowackiego i 800-lecia. Taki mały eksperyment z lustrem ulicznym :).
Autor: Adrian_

Komentarze: 5

5 czerwca 2010 - Sanok, pętla przy ul. Marii Konopnickiej. 2 oczekuje na wykonanie kursu do pętli Jana Pawła II z 15:17.
Autor: Adrian_

5 czerwca 2010 - Sanok, ul. Marii Konopnickiej. Zdjęcie wykonane na 20x zoomie, choć jak na taki parametr wyszło za dobre ;).
Autor: Adrian_

Komentarze: 4

16 grudnia 2010 - Zagórz, ul. Wolności. Tegoroczna zima bez wątpienia daje mocno w kość wysłużonemu taborowi SPGK. Wczoraj ok. 16:00 pod Autosanem awarii uległ kolejny autobus. Tym razem był to 234. Na szczęście była to jedynie drobna awaria, gdyż zamiast ZiŁa na miejsce przyjechało mniejsze pogotowie techniczne SPGK-Citroen C15D. Po jakichś 2 minutach udało się odpalić wóz i pognał w kierunku Zagórza obsłużyć kursy linii 5, które wyleciały wskutek defektu. Oczywiście warto też dodać, że dzięki korkom dochodziło do sytuacji, gdy po 15:00 dwie 5 jechały jedna po drugiej.
Autor: Adrian_

Komentarze: 5

21 kwietnia 2011 - Sanok - Błonie, pętla aleje Wojska Polskiego. U góry kadru widoczny jest słynny sanocki zamek Królowej Bony. Obecnie rozpoczęto drugi etap jego przebudowy.
Autor: Adrian_

Komentarze: 9

4 września 2011 - Zahutyń. Już niedługo komunikację miejską w Sanoku czeka totalna reorganizacja (czyt. demolka). Miasto uznało, że dopłaca zbyt dużo do działalności komunikacji miejskiej, stąd też trzeba będzie wyciąć kursy nierentowne przez co zredukuje się ilość linii. Jest to konieczne, ale niesie też za sobą obawy odcięcia od km niektórych osiedli Sanoka typu Biała Góra. Ponadto ostatnio linia 5 oprócz Prusieka prawdopodobnie przewidywana jest do kolejnego przedłużenia, tym razem do Pisarowiec, bowiem na Tuchorzu i w Pisarowcach przygotowywane są zatoki przystankowe. Jak dla mnie to ciągłe przedłużanie "5" jest już chore. Albo niech utworzą osobną linię zamiast n-tego wariantu "piątki" albo niech zainteresują się innymi liniami a nie tylko wiecznie lansowanie linii, która w szczycie jeździ co 15 minut, a i tak ten takt próbuje się rozbić. Kolejną ważną zmianą będzie likwidacja tzw. "przystanków kieszeniowych", które wg. miasta są niepotrzebne przez co np. likwidacji ulegnie pętla linii 1 i 1A na alejach WP (swoja drogą ciekawe skąd teraz linie będą zaczynać). Władze miasta nie wzięły jednak pod uwagę, że z tej zatoki korzysta też 2x dziennie w dni szkolne Veolia. Ponadto miasto zamierza propagować korzystanie z MKS-ów zamiast własnych aut (w końcu !). Niestety by tak się stało burmistrz Blecharczyk niech najpierw wyłoży kasę i zwiększy ilość niskopodłogowców, bo sami sanoczanie przyznają, że i owszem przesiądą się do km, ale nie do 20-letnich złomów typu H9-35. Jest jeszcze jeden aspekt: w 2012r. planowana jest prywatyzacja całego SPGK (czyli MKS też) i odnoszę wrażenie, że te całe zabiegi są robione pod inwestora (czyli pod Veolię).
Autor: Adrian_

Komentarze: 23

1 marca 2012 - Sanok - Olchowce, ul. Przemyska.
Autor: Adrian_

23 marca 2012 - Sanok - Wójtostwo, ul. Staszica.
Autor: Adrian_

4 lipca 2012 - Sanok, ul. Rymanowska. Oto jeden z powodów negatywnych opinii mieszkańców Sanoka na nowe zmiany komunikacyjne. "Siedemnastka" łączyła dzielnicę Dąbrówka z Wójtostwem (zajezdnia SPGK). Z chwilą likwidacji 17 wśród mieszkańców osiedla Wójtostwo (największa dzielnica Sanoka) podniosło się larum pt. "Państwo zabrali nam bezpośrednie połączenia i nie ma czym dojechać do pracy". Takich zarzutów pod adresem władz Sanoka jest obecnie sporo. Pasażerowie skarżą się m.in. na to, że nowe zmiany komunikacyjne są zupełnie nieprzemyślane, autobusy kursują rzadziej (w sumie racja - takt co 120 minut w weekendy od 14:00 to absurd). Na dodatek stwierdzono, że pod uwagę nie wzięto też protestów mieszkańców gdy formowano nowe połączenia, np. na ul. Kiczury, gdzie nie zgadzano się na usunięcie linii 1 argumentując to odpowiednim zapotrzebowaniem. Dziś zamiast linii kursującej co godzinę nie jeździ tam nic. Póki co władze Sanoka zbierają te krytyczne opinie jak i argumenty odnośnie zmian. Oby wpłynęło to na poprawę sytuacji.
Autor: Adrian_

Komentarze: 7

1 sierpnia 2012 - Sanok - Zatorze, ul. 800-lecia. Czas podsumować 2012 rok w komunikacji miejskiej w Sanoku. W tym roku minęło równe 55 lat od jej utworzenia. Oczywiście jak to u nas przeszło to całkowicie bez echa. Echem natomiast odbiła się reorganizacja komunikacji miejskiej przeprowadzona we wrześniu. Z 28 linii (17 zwykłych + 11 wariantów) ilość linii zmalała do 7. Wywołało to spore niezadowolenie mieszkańców przez co przez ostatnie 3 miesiące władze miasta starały się ukształtować siatkę połączeń dostosowaną dla pasażerów. Finalnie (tj. na dzień dzisiejszy) mamy 10 linii, ale bez wariantów typu 5A, 5B, 5Z, więc jest przejrzyście. Zostały zmienione także rozkłady jazdy. Obecnie posiadają szatę graficzną podobną do tej w dużych miastach, np. w Rzeszowie. W wyniku reorganizacji zmalała też ilość tzw. wozokm, a co za tym idzie zmiejszono zatrudnienie o 8 pracowników, choć ilość pojazdów pozostała na dotychczasowym poziome 24 autobusów (wykorzystywanych w szczycie obecnie jest 13 z nich). Jeśli chodzi o tabor tu nic się nie działo z wyjątkiem sierpniowego wypadku M12LE o nr 249. Autobus ten do dnia dzisiejszego przebywa w Autosanie, gdzie będzie miał m.in. naprawiany silnik (uległ poważnemu uszkodzeniu) oraz podwozie. Co czeka komunikację miejską w 2013 roku ? nie wiadomo. Ze swej strony mogę życzyć jedynie pozytywnych skutków oszczędności, inwestycji w tabor autobusowy (przydałoby się na dzień dzisiejszy dofinansowanie na kolejne 9 autobusów, by wycofać najstarsze H9-35 i 2 A1010M z 1995 roku), a władzom miasta czyli p. Blecharczykowi i Borowczakowi przemyślanych decyzji w kształtowaniu komunikacji miejskiej (bo póki co ja np. mam jeszcze kilka zastrzeżeń).
Autor: Adrian_

3 sierpnia 2012 - Sanok - Posada, ul. Lipińskiego.
Autor: Adrian_

16 września 2012 - Sanok - Posada, ul. Dworcowa. W ramach ułatwienia dla pasażerów od września SPGK wprowadziło dla starszych autobusów (czyli dla 8 H9-35) nowe tablice kierunkowe. Używane do tej pory białe kwadraty z numerami linii zastąpiły tablice na których widoczny jest nie tylko nr linii, ale też też kierunek w którą stronę jedzie dany autobus.
Autor: Adrian_

29 października 2012 - Sanok - Wójtostwo, ul. Jana Pawła II. Psiukacz zmierza na ul. Rymanowską, skąd rozpocznie kurs linii "8" do Zahutynia.
Autor: Adrian_

1 września 2013 - Tarnobrzeg, Zajezdnia PMKS/PKS. Jedna z czterech ex. sanockich H9-tek oczekujących na nadchodzący rok szkolny.
Autor: Michał
newser
Komentarze: 3

1 maja 2014 - Zawichost, ul. Ostrowiecka. Jeden z trzech psiuków tam stojących i pochodzących z Sanoka.
Autor: Andrzej


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: