Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Neoplan N4016 #WPR 05121

Detale

NazwaNeoplan N4016
(Neoplan) Neoplan N4016/Neoplan N40xx
VINWAG240166VPN25977
Numer zabudowy
Wyprodukowany1997
Zezłomowany
Właściciele
20092016Wnuk Opacz Mała
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20092016WPR 05121
Inne informacje
14.08.1997 pierwsza rejestracja
30.10.2009 WPR 05121
28.09.2016 zgłoszenie sprzedaży

Zdjęcia

12 maja 2010 - Warszawa, aleja Krakowska.
Autor: Michał Zaręba

4 lipca 2010 - Warszawa, al. Krakowska. Dźwigi używane na budowie parkingu P&R na terenie pętli Okęcie nie mogą być zbyt wysokie ze względu na sąsiedztwo lotniska.
Ten Neoplan prezentuje się wewnątrz bardzo ładnie, ma nową czyściutką niebieską tapicerkę na siedzeniach.

Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
4 lipca 2010 - Warszawa, al. Krakowska, parking Real Okęcie. Supermarket Real położony jest zaledwie kilkaset metrów od dużego węzła przesiadkowego P+R Al. Krakowska, dojazd do niego nie jest jednak wygodny - wszystkie autobusy podmiejskie od strony południowej oraz miejskie od strony północnej kończą trasę właśnie tam. A Real liczy na klientów także z południowej części Włoch - stąd konieczność utrzymywania własnej darmowej linii. Jest też druga linia do Raszyna.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

11 lipca 2010 - Warszawa, al. Krakowska, parking Real Okęcie. Świeżo przygotowane do obsługi okęckiego Reala Neoplany Wnuka. Przewoźnik zastąpił tam firmę Tandem z Marek.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
21 października 2011 - Warszawa, al. Krakowska. Nowo wybudowany piętrowy parking "Parkuj i Jedź" powiększył możliwości fotografowania otoczenia ;-)
A zlokalizowana pod nim pętla jest fatalna - ciasna i niefunkcjonalna. W momencie otwarcia jest przepełniona, a co z ideą skracania prywatnych linii podmiejskich do punktów przesiadkowych na granicy miasta? Jedyne co ma do zaoferowania prywaciarzom ZTM, to ten oto przystanek oraz przystanek po drugiej stronie. I właściwie przewoźnicy radzą sobie z tym lepiej niż ZTM ze swoją wypasioną pętlą - autobusy mające odjazd w ciągu kilku minut, wysadzają pasażerów na przystanku po jednej stronie, zawracają przez torowisko i wpuszczają pasażerów w drugim kierunku na tym przystanku. Przy dłuższych postojach, np. busy Mim-Trans, po wysadzeniu pasażerów zawracają przez ulicę Janka Muzykanta i następnie jadą Mineralną, stoją sobie na Muszkieterów i wracają Malowniczą do Alei Krakowskiej.

Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
26 października 2013 - Warszawa, al. Krakowska. Zasadniczo darmobus służy klientom Reala, ale z tego co zauważyłem, to jeżdżą nim też mieszkańcy Raszyna. Jadąc z Ochoty nie muszą się nawet przesiadać, gdyż autobus obsługuje dwie trasy, a postój przy Realu trwa kilka minut.
Jeśli dobrze się orientuję, to jest jeden z dwóch darmobusów do centrów handlowych jeżdżących w aglomeracji. Drugi jeździ do Centrum Mody w Nadarzynie. Kupiecbusy, Maxibusy i autobusy do CH Janki i Tesco w Piastowie są płatne. Darmobus do Reala na Ursynowie już nie kursuje.

Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: