Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Solaris Urbino 10 #1008

Detale

NazwaSolaris Urbino 10
(Solaris) Solaris Urbino 10/Solaris Urbino III (Cummins ISB6.7e5 250B 184kW/250HP 6700cm3 E5) (Voith D854.5(4)) 21-80 [1-2-2] (2012-2012)
VINSUU241103AB008413
Numer zabudowy
Wyprodukowany2010
Zezłomowany
Właściciele
2010MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2010WX 64311
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20101008 / MZA Warszawa
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 12.07.2010

Zdjęcia

5 sierpnia 2010 - Warszawa, ul. Pożaryskiego.
Autor: mzk804
newsercenzoredytor
Komentarze: 1

9 sierpnia 2010 - Warszawa, ulica Lucerny, przystanek Pielęgniarek. Pozostało mu jeszcze około 16,7 km, czyli 78,5% trasy. A w tle podświetlone słońcem barwne chmury, nieodżałowane przez tuwimowego Dyzia Marzyciela :>.
Autor: 8239
edytor
Komentarze: 2

8 maja 2011 - Warszawa, ul. Korkowa.
Autor: Sadorg
cenzoredytor
Komentarze: 2

20 lipca 2012 - Warszawa, ul. Chłopickiego. Ostrobramski Solaris pokonuje "odcinek specjalny" tej ulicy, tj. przejazd kolejowy na łącznicy nr 506. Obecnie i tak już nie jest źle w tym miejscu - po moich (i nie tylko) monitach PKP PLK wykonało bowiem doraźny remont przejazdu. Wcześniej strach tu było jechać samochodem (brakowało trylinek, szyny wystawały po ~15 cm ponad płyty etc.), więc co dopiero mówić o autobusie. Co więcej, PKP IC straszyło wystąpieniem tutaj katastrofy kolejowej ;-] W każdym razie szykowaliśmy się do zmiany trasy linii 245... Odnieśliśmy więc mały sukces w "walce" z kolejarzami, a to naprawdę nie jest proste w tym kraju :)
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 2

6 września 2012 - Warszawa, ul. Jugosłowiańska. Linia 311 została doceniona i od początku września w dni nauki szkolnej, w godzinach szczytu kursuje częściej. Częstotliwość podbito dwukrotnie - do 15 minut dzięki dwóm dodatkom z "Ostrobramskiej". Planowo na SU10, jednak często zdarza się coś większego.
Autor: ZaciszaniN

8 lutego 2013 - Warszawa, ul. Żupnicza.
Autor: Domas
newser
Komentarze: 1

8 września 2013 - Warszawa, al. Sztandarów. Remont przejazdu kolejowego przy stacji WARSZAWA REMBERTÓW wymusił podzielenie linii 115, tj. skrócenie jej podstawowej wersji do pętli ul. Marsa (po południowej stronie torów) i wydzielenie zastępczej linii Z15, kursującej zasadniczo po trasie linii 115 na terenie Rembertowa.
Autor: ZaciszaniN

22 lutego 2015 - Warszawa, ul. Brazylijska. "Ostrobramskie" dziesięciometrowce w bieżący weekend opanowały Saską Kępę. Być może tylko jednorazowo, bowiem z pism dyspozycyjnych nie wynika, aby coś w obsłudze linii 117 i 123 się zmieniło od stanu dotychczasowego. Istnieje zatem prawdopodobieństwo, że doszło do niewłaściwej interpretacji materiałów przez zakład.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 2

11 lipca 2015 - Warszawa, ul. Kadrowa. Najciekawszym, ale i najbardziej problematycznym odcinkiem tej ulicy był fragment między ul. Zawodową a rondem generała Fieldorfa. Jak widać latarnie uliczne stoją tam w zasadzie na krawężniku. Na szczęście jeździliśmy tamtędy tylko w jednym kierunku i tylko kilkanaście godzin. Zresztą wcześniej przewoźnicy podpisali mi "kwit", że zgadzają się na taką trasę :)
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 1

11 lipca 2015 - Warszawa, ul. Kadrowa. Ulicę pamiętam jako drogę o nawierzchni gruntowej miejscami wyłożoną kocimi łbami. Dopiero w ostatnich latach została utwardzona (wylana asfaltem). W minioną sobotę nadarzyła się pierwsza okazja do jej liniowego przetestowania.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 3

19 stycznia 2016 - Warszawa, ul. Patriotów (wschodnia). Skoro pojawiło się już zdjęcie z najnowszego tymczasowego warszawskiego krańca, to wrzucę także fotkę z komisji, która dopuszczała jego funkcjonowanie. Na zdjęciu ostrobramskie U10, które pod nadzorem stosownych służb wykonuje zawrotkę o 180 stopni na dawnym skrzyżowaniu ulic Patriotów/Szpotańskiego/Żegańska. Obecnie jest tam wielka rozpierducha i żeby zachować kursowanie komunikacji miejskiej przynajmniej tam gdzie było można, to wymogliśmy na wykonawcy budowy tunelu stworzenie tej "pętli". Próby wypadły pomyślnie (nawet bardzo), więc na linię Z15 dopuszczono kursowanie również wozów 12-metrowych. Niestety pierwszego dnia (powszedniego) kursowania zderzyliśmy się z polską rzeczywistością, bo w nie do końca jasnych okolicznościach plac do zawracania zmniejszył się i "dwunastki" nie były w stanie zawrócić na raz... Wobec powyższego na cito podjęto decyzję o skierowaniu na tę "zetkę" taboru max 10-metrowego... Zatem U12 jeździły tam "całe" ~17 godzin. Relacja foto w następnym odcinku ;-) Po naszym stanowczym "proteście" wykonawca poprawił "pętlę" i podobno "dwunastki" dałyby już tam radę. Wkrótce sprawdzimy :)
Autor: lipton
cenzoredytorProfesional
Komentarze: 3

19 listopada 2016 - Warszawa, pętla Mokry Ług.
Autor: Banan
cenzoredytor
7 sierpnia 2017 - 11:52; Warszawa, ul. Generała Fieldorfa "Nila".
Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 2

1 marca 2019 - Warszawa, ul. Rembielińska.
Autor: Banan
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: