Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Bombardier M06/A34 #32

Detale

NazwaBombardier M06/A34
(Bombardier) /Bombardier Flexity Classic 64-179 [1-2/2/2] (2006-)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2006
Zezłomowany
Właściciele
20062015Veolia Stockholm
2015Transdev Bromma
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2006201532 / Veolia Stockholm
201532 / Transdev Bromma

Zdjęcia

30 listopada 2012 - Norrköping, Slåttergatan.
Autor: JacekM
newsercenzoredytor
Komentarze: 3

19 czerwca 2013 - Norrköping, Kvarnberget. Pętla kończąca najnowszy odcinek sieci, oddany do użytku niecałe dwa lata temu. Pozornie zbyt szerokie względem zapotrzebowania ulice na pustych terenach sugerują budowę nowych osiedli w niedalekiej przyszłości, w takim wypadku tramwaj na pewno się przyda. Jak na razie na północ od pętli mieści się blokowisko w postaci budynków tworzących dwa okręgi.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 4

19 czerwca 2013 - Norrköping, okolice pętli Kvarnberget. Na południe od nowej pętli praktycznie kończy się miasto, także dalsze przedłużanie linii nie będzie już raczej potrzebne. Istnieją jednak bardzo odległe plany (a w zasadzie raczej pomysł) budowy tramwaju podmiejskiego do miejscowości Söderköping.
Autor: Cyklisten
edytor
1 września 2017 - Norrköping, Albrektsvägen.
Autor: Greg

3 marca 2018 - Norrköping, Nygatan, Söder Tull. Gdy w 2011 po raz pierwszy odwiedziłem Norrköping, na sieci jeździło pięć różnych typów wagonów. Obecnie M67, M98, oraz wykorzystywane przez krótki okres Tatry oznaczone M11 są od dawna skreślone ze stanu, a przebudowane Helmuty GT8 (M97) najwyraźniej nie jeżdżą w weekendy. W sumie przy częstotliwości 15 minut na obu liniach w zupełności wystarczają Bombardiery, zapewniające 100% niskiej podłogi.
Autor: Cyklisten
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: