Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2490

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990)
VIN280.26.3797.86
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany2008
Właściciele
19901993UOP Warszawa
19931994MZK Warszawa
19942008MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19932008WXA 1149
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199319942911 / MZK Warszawa
199420032911 / MZA Warszawa
200320082490 / MZA Warszawa
Inne informacje
2911-II; 2490-II

Zdjęcia

5 września 1998 - Warszawa, ul. Marszałkowska. Dynamicznie przecinającego rondo Dmowskiego Ikarusa gonią cinkciarze w FSO 125p. Ikar z UOP ciśnie na weekendowej linii cmentarnej więc mamy sobotę.
Autor: Kelly
newser
grudzień 2001 - Warszawa, ulica Stawki. Wychodzi sobie człowiek z pracy do sklepu po coś na lanczyk, a tu z Inflanckiej lewarek wyjeżdża na 362. Złapałem zatem za aparacik i wyszła taka zimowa fotka :)
Autor: zadzior

Komentarze: 4

25 maja 2005 - Warszawa, ul. Kijowska. No to o jednego brakującego Ikarusa mniej.
Autor: Spawacz

26 maja 2006 - Warszawa, Pl. Bankowy. Mój ulubiony, przegubowy lewarek na linii 518, w nietypowym dla niej miejscu :)
Autor: ZaciszaniN

12 września 2006 - Warszawa, ul. Światowida. Dziś linia ekspresowa E-4 kursowała po raz ostatni. Oficjalnie zostanie zlikwidowana 2 marca, czyli służyła mieszkańcom Tarchomina i Nowodworów 21 lat. Początkowo kursowała do placu Konstytucji, po czym jej los był związany z wydłużaniem linii metra w kierunku północnym. W 1995 r. nieznacznie wydłużono ją do stacji Politechnika, a następnie systematycznie skracano. Zaliczyła pętle: Bielańska (do 2004 r.), Dworzec Gdański (do 2005 r.), pl. Wilsona (do 2008 r.), metro Marymont (do 2012 r.). W międzyczasie linię skrócono do krańca Tarchomin, a na Nowodwory skierowano E-8 (dziś kursuje tylko w porannym szczycie) oraz popołudniową E-6, które wciąż kursują. Jednak za jakiś czas i one podzielą los E-4, a stanie się to po wydłużeniu tramwajowej "dwójki" do Nowodworów i Winnicy.
Autor: Banan
cenzoredytor
Komentarze: 6

25 stycznia 2008 - Warszawa, plac Thomasa Woodrowa Wilsona. Pozdrowienia dla ZaciszaniNa skoro to Jego ulubieniec!
Autor: urbin

Komentarze: 1

25 stycznia 2008 - Warszawa, pętla Nowodwory. Wnętrze wozu 2490 specjalnie dla Zaciszanina :)
Autor: Maybach

Komentarze: 5

25 stycznia 2008 - Warszawa, pętla Nowodwory.
Autor: Maybach

Komentarze: 1

28 marca 2008 - Warszawa, pętla Żerań FSO. Specjalnie dla ZaciszaniNa :)
Autor: Maybach

Komentarze: 1

6 czerwca 2008 - Warszawa, zakład "Stalowa". Stare odchodzi, buduje się nowe. Niestety. Zalety techniczne tego lewara w starciu z wadami kratownicy sekcji A okazały sie bez szans. Sekcja B ma za to szanse pojawić się jeszcze pod postacią innego wozu, gdyż nie pochodzi ściśle od #2490 i jest w lepszym, od reszty stanie.
Autor: ZaciszaniN

Komentarze: 4

12 czerwca 2008 - Warszawa, zakład "Stalowa". Widok na sekcję B.
Autor: ZaciszaniN

12 czerwca 2008 - Warszawa, zakład "Stalowa". Widok na sekcję A. Kończy się historia mojego ulubionego przeguba :(
Autor: ZaciszaniN


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: