Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz Travego 15RHD #KR 363MN

Detale

NazwaMercedes-Benz Travego 15RHD
(Mercedes-Benz) Mercedes-Benz 632 03/Mercedes-Benz Travego [1-1-0] (2005-2018)
VINWEB63224513102501
Numer zabudowy
Wyprodukowany2010
Zezłomowany
Właściciele
2010Połeć Gorlice
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20102015KR 363MN
2015KGR KR33
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20102010EvoBus Wolica
Inne informacje
13.08.2010

Zdjęcia

6 października 2010 - Kielce, Transexpo 2010. Travego pod banderą firmy Trans-Usługi Połeć, która od dwóch lat eksploatuje także zakupionego jako nowego Tourismo. Kilkanaście dni temu uruchomiono połączenie Gorlice - Warszawa, od lat funkcjonuje też linia z Gorlic do Krakowa. Ale podejrzewam, że te najlepsze wozy nie są przeznaczone do obsługi regularnych linii.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 10

8 października 2010 - Kielce, Transexpo 2010. Siedzi tutaj pionowy silnik Mercedes OM457LA o pojemności skokowej 11,967 l i mocy 428 KM (315 kW). Maksymalny moment to 2100 Nm przy 1100 obr/min i utrzymuje on się na podobnym poziomie do 1400 obr/min. Minimalne jednostkowe zużycie paliwa występuje przy obrotach 1200 obr/min. Układ wtryskowy to zespoły pompa-przewód-wtryskiwacz produkcji Bosch, maksymalne ciśnienie wtrysku 1800 barów. Norma czystości spalin Euro 5 dzięki układowi Adblue na bazie komponentów zdaje się firmy Hitec. Opis: 1 - filtr paliwa z przezroczystym odstojnikiem wody u dołu (wkład Bosch - 60 zł), 2 - koło pasowe wału napędowego przekładni kątowej wentylatora (przekładnia kątowa 5840 zł), 3 - zbiornik wyrównawczy płynu chłodzącego silnika (w autoryzowanym serwisie - 941,70 zł), 4 - alternator główny 24V (w autoryzowanym serwisie 4725,70 zł, gdzie indziej od 2000 zł), 5 - filtr oleju (wkład Knecht - 75 zł), 6 - pompa wody (516,16 zł), 7 - to chyba drugi filtr paliwa, 8 - sprężarka klimatyzacji, 9 - alternator pomocniczy (klimatyzacji) 24V. Silnik jest niby taki sam jak w Axorze, jednak dość istotnie różni się osprzętem - tutaj filtry nie są zamontowane z boku silnika, ale z tyłu. Podstawa filtra oleju musiała być specjalnie dostosowana do autobusowej wersji silnika. Wszystko to dla wygody użytkowników, którzy mogą dzięki temu szybko wymienić filtr.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 6

7 czerwca 2015 - Częstochowa, parking jasnogórski.
Autor: Wojciech Liberda

25 sierpnia 2018 - Kraków, ul. Zwierzyniecka.
Autor: Mateusz Gadziński

9 kwietnia 2019 - Zagórzany.
Autor: mario


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: