Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz 516 CDI / AMZ #

Detale

NazwaMercedes-Benz 516 CDI / AMZ
(AMZ) Mercedes-Benz Sprinter Mk II 5xx (906)/Mercedes-Benz Sprinter Mk II (Mercedes-Benz OM 651 DE 22 LA [651.955] 120kW/163HP 2143cm3 E5) [0-1-0] (2009-2013)
VINWDB9066571S450874
Numer zabudowy
Wyprodukowany2010
Zezłomowany
Właściciele
2010?AMZ Kutno

Zdjęcia

6 października 2010 - Kielce, Transexpo 2010. Pięciotonowy Mercedes Sprinter jest zdecydowanie najpopularniejszym podwoziem wybieranym do zabudowy. Podstawową wersją są mikrobusy międzymiastowe z wejściem przez prawe przednie drzwi otwierane przez pasażera, niewielkimi półkami podsufitowymi i bagażnikiem za tylnymi siedzeniami z dostępem przez nieprzeszklone dwuskrzydłowe drzwi tylne. Duża konkurencja oraz pojemny rynek sprawiły, że oferta poszczególnych firm zajmujących się zabudową pojazdów dostawczych zaczyna się urozmaicać, a pojazdy są coraz lepiej przystosowane do specyficznych potrzeb klientów. Można więc wybierać także wersje z automatycznie otwieranymi drzwiami, różnym rozmieszczeniem siedzeń, różnym standardem wykończenia, większą powierzchnią szyb bocznych i przedniej, rozmaitymi dodatkami stylistycznymi poprawiającymi wizerunek pojazdu. Zaczynają się pojawiać także wersje przystosowane do komunikacji miejskiej i podmiejskiej.
AMZ zapowiada wprowadzenie na rynek własnej integralnej konstrukcji miejskiego dziewięciometrowego autobusu niskowejściowego.

Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 6


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: