Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #3067

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 35-160 [2-2-2-2] (1989-1992)
VIN280.26.1456.90
Numer zabudowy1456
Wyprodukowany1990
Zezłomowany2006
Właściciele
19901994MZK Warszawa
19942005MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19901995WAC 452C
19952002WIA 9654
20022005WI 59130
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199019943067 / MZK Warszawa
199419983067 / MZA Warszawa
199820052509 / MZA Warszawa
Inne informacje
3067-II; 2509-III

Zdjęcia

16 maja 1996 - Warszawa, ul. Broniewskiego / Krasińskiego. Ten sześciobieg z dawnego zakładu Piaseczno od dwóch lat jeździł już pod banderą Ostrobramskiej, podobnie jak 3027, 3071, 3075 i 3077. W 1998 roku trafił do remontu i zmienił numer na 2509.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3

luty 1997 - Warszawa, pętla Gocław. Ex-piaseczyńska szóstka w starym oznakowaniu, występująca od 1994 na Ostrobramskiej, do remontu śmigała na dodatkach, później był to 2509.
Autor: Kelly
newser
Komentarze: 2

8 sierpnia 2005 - Warszawa, droga wewnętrzna przy CH "Wola Park". Nieopodal stąd krańcowało poprzednie wydanie linii 410, do czasu wydania decyzji o założeniu progów zwalniających na dojazdach do centrum handlowego.
Autor: ZaciszaniN

1 listopada 2005 - Warszawa, ul. Kasprowicza.
Autor: madve
edytor
Komentarze: 1

27 stycznia 2006 - Warszawa, zajezdnia R-10 Ostrobramska. Z braku miejsca na zajezdni, autobusy w postępowaniu kasacyjnym stawiane są gdzie popadnie
Autor: 6305

Komentarze: 2


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: