Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.26 #2553

Detale

NazwaIkarus 280.26
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 35-160 [2-2-2-2] (1989-1992)
VIN280.26.2367.91
Numer zabudowy
Wyprodukowany1991
Zezłomowany2006
Właściciele
19911994MZK Warszawa
19942006MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19912002WAB 492P
20022006WI 59056
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
199119942553 / MZK Warszawa
199420062553 / MZA Warszawa
Inne informacje
2553-II;
NG 12.1999

Zdjęcia

30 kwietnia 1996 - Warszawa, ul. Waszyngtona. Sześciobieg z 1991 roku z charakterystycznie dla zakładu Ostrobramska pomalowanymi końcówkami zderzaków. Nowe umiejscowienie numerów taborowych pozwoliło przeznaczać cały bok pod reklamy, a przy okazji ułatwiło odszukiwanie wozu w zajezdniach, gdzie parkuje się w tzw. jodełkę.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 4

1999 - Lewarek jeszcze nie oszpecony pobytem w CWS-ie. Na tym zdjęciu można zobaczyć jak wyglądał oryginalny Ikarus 280.26 rocznik 1991. Foto: Oskar Burda.
Autor: zadzior

Komentarze: 2

22 lipca 2005 - Warszawa, ulica Działyńczyków. W dniach 22.07-7.10.2005 z powodu budowy kanalizacji zamknięty został przejazd al. Komandosów w Nowym Rembertowie. Zamknięcie tego strategicznego ciągu komunikacyjnego i wycofanie z niego autobusów oznaczało odcięcie całej dzielnicy od świata. Dlatego sięgnięto po rozwiązania niekonwencjonalne i skomplikowane, ale pozwalające utrzymać komunikację autobusową. Dla linii 183, 514 i 601 zaprojektowano objazdy ulicami kompletnie nie przystosowanymi do ruchu autobusów. Dla inżynierów ruchu i drogowców było to nie lada wyzwanie, dla kierowców autobusów - niezły tor przeszkód, a dla miłośników komunikacji - niezła gratka. Poza licznymi ostrymi zakrętami i ciasnymi uliczkami niemałą atrakcją były też rozmaite rodzaje nawierzchni, po których jeździły autobusy (asfalt, trylinka, kostka bauma, kocie łby). W kierunku centrum objazd wiódł ulicami: Działyńczyków i Ilskiego. Na rondzie na przecięciu ulic Grzybowej i Działyńczyków autobus skręcał w prawo w kierunku torów kolejowych i zatrzymywał się na przystanku DZIAŁYŃCZYKÓW 51. Następnie wjeżdżał na bardzo krótki odcinek nawierzchni trylinkowej, po czym za skrzyżowaniem z ul. ks. Skrzeszewskiego wjeżdżał na regularne kocie łby.
Autor: zadzior

Komentarze: 3

30 października 2005 - Warszawa, ul. Kasprowicza.
Autor: madve
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: