Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CK270UB 4x2 LB ED95 #168

Detale

NazwaScania CK270UB 4x2 LB ED95
(Scania) Scania K UB 4x2 LB/Scania OmniLink (K-series) (Scania DC9 E02 270 198kW/269HP 8867cm3 EEV) (ZF 6HP594 C(6)) 33-81 [1-1-1,1-2-1.1-1-0] (2006-2012)
VINYS2K4X20001872706
Numer zabudowy415633
Wyprodukowany2010
Zezłomowany
Właściciele
20112012Stadsbussarna Östersund
20122019Nettbuss Stadsbussarna Gävle
2019Vy Göteborg
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2011XRY 862
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20112012168 / Stadsbussarna Östersund
20122019168 / Nettbuss Stadsbussarna Gävle
2019168 / Vy Göteborg

Zdjęcia

26 listopada 2010 - Wnętrze 12 metrowego OmniLinka dla Orusttrafiken. Gdy wejdziemy pierwszymi drzwiami, na kabinie kierowcy przywita nas wielki napis "Välkommen Ombord" (w dosłownym znaczeniu witamy na pokładzie). We wnętrzu generalnie zero ciekawostek, miejsc siedzących do dyspozycji 37, z czego 14 na niskiej podłodze. Autobusy nie posiadają otwieranych okienek, ale to rekompensuje całopojazdowa klimatyzacja. Również żadnych zmian na desce rozdzielczej nie zanotowałem, nie jest to prototypowy, a standardowy pulpit. Obecnie kończy się wysyłka "zwykłych" OmniLinków (we wtorek pojadą do Szwecji ostatnie cztery sztuki), natomiast na terenie są gotowe kolejne wozy, tym razem na CNG w sile pięciu sztuk.
Autor: Patryk
cenzoredytor
Komentarze: 7


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: