Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CK320UA 6x2/2 LB #GI-BV 9100

Detale

NazwaScania CK320UA 6x2/2 LB
(Scania) Scania K UA6x2/2LB/Scania OmniLink (K-series) (Scania DC9 32 320 235kW/320HP 9291cm3 EEV)
VINYS2K6X20001872931
Numer zabudowy415673
Wyprodukowany2010
Zezłomowany
Właściciele
20102015VLD Limburg an der Lahn
20152017DB BVH Gießen
2017DB RBM Mainz
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20102015LM-TD 169
2015GI-BV 9100
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20112011ASEAG Aachen

Zdjęcia

17 grudnia 2010 - Wnętrze najnowszych obecnie przegubowców dla niemieckiego oddziału Transdev. Widok na tył autobusu.
Autor: Michał K.
edytor
17 grudnia 2010 - 13:22; Słupsk, ul. Sobieskiego.
Kilka skromnych zdań o tych wozach.
Autobus wyposażono w najmocniejszy silnik DC 9 32 B02 oferowany przez Scanię o mocy 320 KM i skrzynię biegów ZF Ecomat. Pojazdy są w pełni klimatyzowane.
Wnętrze ogólnie nie powala - zastosowano m. in. fotele Ster, kolor wnętrza jest przyjazny dla pasażera. Spoglądając na sekcję A dostrzegamy kosz na śmieci przy drzwiach, monitor zamiast wyświetlacza i małą rzeźnię. Na lewym nadkolu znajduje się schowek, a w nim dwie apteczki pierwszej pomocy. Autobus jest w układzie drzwi 2-2-2-0. Wszyscy przyzwyczailiśmy się, że przegubowe OmniLinki mają najczęściej z tyłu pojedyncze drzwi, więc pokazuje jak wygląda wejście przy dwóch połówkach drzwi firmy Bode. Przy okazji tylko trzecie drzwi mają CG. W sekcji B, od razu za przegubem, po prawej stronie znalazł się drugi wewnętrzny monitor. W odróżnieniu od przegubowców dla Stockholmu, Transdev nie zdecydował się siedzenia w przegubie, więc kołowrotek zyskał poręcze i wygląda tak. Zostając przy kołowrotku trafił się niecodzienny widok. W metalowym łączeniu przegubu, bokiem do kierunku jazdy, po prawej i lewej stronie zastosowano dwie świetlówki a'la Ikarus.

Autor: Michał K.
edytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: