Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Autosan H9-21 #00001

Detale

NazwaAutosan H9-21
(Autosan) (Andoria 6CT107 110kW/150HP 6540cm3 ) (FPS Tczew S5-45(5)) 39-51 [1-0-1] (1980-2005)
VIN610239
Numer zabudowy
Wyprodukowany1988
Zezłomowany2014
Właściciele
20002010PKS Żyrardów
20102013PKS Grodzisk Mazowiecki
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20002010WZY E041
20102013WGM RR89
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2000201000001 / PKS Żyrardów
2010201300111 / PKS Grodzisk Mazowiecki
Inne informacje
2000-2010: PKS Żyrardów

2010-2011: PKS Grodzisk Mazowiecki; P.T. Żyrardów

2011-2011: P.T. Pruszków

2011-2013: P.T. Żyrardów

Kasacja: 02/2014

Zdjęcia

25 lutego 2005 - Warszawa, Aleje Jerozolimskie.
Autor: madve
edytor
1 sierpnia 2009 - Warszawa d.a. Zachodni.
Autor: Michał Zaręba

Komentarze: 2

7 kwietnia 2010 - Żyrardów, al. Partyzantów. Od 1 kwietnia większość zadań - wraz z całym taborem - po zlikwidowanym PKS Żyrardów przejął PKS Grodzisk Maz. Co robimy z wozami byłego PKS Żyrardów - czy wszystkie zauważone na trasach przerzucamy do PKS Grodzisk Maz.? Ciekawe, ile czasu zajmą przekształcenia skutkujące koniecznością przerejestrowania sprzętu. Aktualnie część wozów jeździ ze starymi emblematami (w praktyce nalepkami z nazwą miasta), na części usiłowano je zdzierać. Tu Autosan - według stosowanego przez PKS Grodzisk Maz. nazewnictwa - obsługuje linię nr 330 w relacji Żyrardów - Wiskitki - Miedniewice - Popielarnia - Guzów - Jeżówka - Sochaczew. Teraz przynajmniej rozkłady jazdy podane są drobiazgowo co do każdego przystanku.
Autor: madve
edytor
Komentarze: 3

1 października 2010 - Żyrardów , ul.POW , Autosan rozpoczyna kurs : Żyrardów - Puszcza Mariańska .
Autor: michciu22

Komentarze: 1

30 stycznia 2011 - Żyrardów, Al. Partyzantów. Bardzo często można zobaczyć tego Autosana w Żyrardowie.
Autor: simiski.piotr

Komentarze: 1

17 marca 2011 - Pruszków, ul. Plantowa. Od wczoraj w P.T. Pruszków stacjonuje ten wóz jako podmiana za 70102 który wrócił do Centrali.
Autor: michciu22

30 kwietnia 2011 - 15:14 - Pruszków, ulica Powstańców. M4/47

Bardzo się cieszę, że zrobiło się zielono i ciepło... :) A swoją szosą czytając takie projekty uchwał i takie uzasadnienia do nich odechciewa się mi jazdy w ramach sieci ZTM, więc chyba będę musiał się przeprosić z Grodziem i nawiązywać z nim comiesięczną współpracę... Czego się nie robi w imię konwergencji... Przy okazji najlepsze życzenia z okazji Międzynarodowego Dnia Solidarności Ludzi Pracy! ;-)

Kurs nr 1111 [6]: Warszawa, ul. Królewska (14:30) - Pruszków, Os. Staszica (15:15), ostatni na dziś dla tego "maratonu" wysyłanego z P.T. Pruszków.

Autor: eMeLPe
edytor
Komentarze: 1

21 sierpnia 2011 - Nadarzyn, CH Maximus. Według mnie w ostatnim czasie pogorszyła się jakość darmowej komunikacji do Maximusa. Jak widać tabor bywa różny, nadal są jeszcze Scanie, ale już mniej niż kiedyś. Autobusy są niewystarczająco oznakowane - rzucona na przód tylko naklejka z logo Maximus, a do Maximusa jeżdżą 4 linie (a nawet 5, wliczając kursy do Okęcia). Wiata przystankowa jest bez ławki. Na przystanku rozkłady są umieszczone z dwóch stron wiaty i część pasażerów nie może odnaleźć rozkładu swojej linii - spokojnie można byłoby zrobić je mniejsze i umieścić w jednym miejscu. Drobiazgiem są nazwy przystanków wypisane w rozkładach - dla każdej linii CH Maximus nazywa się inaczej (Wolica Maximus, Maximus, Maximus/Paszków, Centrum Maximus), rozkłady nie zachowują już regularności odstępów między kursami, część kursów jest płatnych. Przy okazji centrum handlowe jest tak rozległe, że przydałby się także drugi przystanek, choćby i w tym miejscu gdzie był zlokalizowany przed rozbudową. Wreszcie przystanek końcowy jest umieszczony w takim miejscu, że kierowcom jest ciężko manewrować, najczęściej muszę cofać przez parking albo wysadzać pasażerów kilkanaście metrów od chodnika.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: