Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


New Flyer E40LFR #825

Detale

NazwaNew Flyer E40LFR
(New Flyer) /New Flyer 40LF (Škoda 19 ML 3550 K/4 240kW/326HP ) [2-2-0] (2007-)
VIN5FYE5FA157B032829
Numer zabudowy
Wyprodukowany2008
Zezłomowany
Właściciele
2008SEPTA Philadelphia
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2008825 / SEPTA Philadelphia

Zdjęcia

27 lipca 2010 - Filadelfia, Margaret & Orthodox Station. W mieście bratniej miłości, istniało tylko 7 linii trolejbusowych. Pierwsza linia, 80, pojawiła się w 1923 r. i przetrwała do 1960 r. Jeździła głównie po ulicy Oregon na południu miasta. Druga linia, 61, powstała w 1941 r i przetrwała tylko 19 lat, żegnając sie ze światem razem z 80. Reszta linii powstała na przełomie lat 40. i 50., służąc miastu do 2003 r., kiedy to na 5 lat zaniechano używania trakcji szelkowej. Pod wpływem lokalnego społeczeństwa przywrócono tylko 3 linie (59, 66 i 75) w 2008r. Tabor to New Flyer z elektryką od Skody. Tutaj widzimy wykorzystanie silnika Cummins na odcinku od garażu przy stacji końcowej niebieskiej linii Frankford mimo że ten odcinek posiada trakcję.
Autor: geosunday
cenzoredytor
Komentarze: 2

27 lipca 2010 - Filadelfia, Margaret & Orthodox Station. Kierowca zaklada szelki.
Autor: geosunday
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: