Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Alstom Citadis 302 #15

Detale

NazwaAlstom Citadis 302
(Alstom) /
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2006
Zezłomowany
Właściciele
2006TRAMMET Barcelona
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200615 / TRAMMET Barcelona
Inne informacje
Trambesòs

Zdjęcia

2 grudnia 2012 - Sant Adrià de Besòs. W Barcelonie miałem okazję przyjrzeć się jak można wykorzystać zalety dwukierunkowego tramwaju. Na skutek wypadku z udziałem tramwaju i samochodu osobowego (7 osób rannych) nieprzejezdny był dosyć ważny fragment sieci (brak przejazdu w obu kierunkach). Po tym incydencie tramwaje nie ustawiały się w kilometrowym ogonku włączając kolejno światła awaryjny tylko pojedynczo dojeżdżały do ostatniego przystanku przed miejscem kolizji, gdzie zmieniały kierunek jazdy i wracały po torze "niewłaściwym" do najbliższego przejścia torowego (gdzie już 5 minut po wypadku stał człowiek wyposażony w klucz do zwrotnic). Wszystko przebiegałoby jeszcze sprawniej gdyby nie to, że motorowi odczekiwali długie minuty na przystankach, żeby nie być przed czasem, co w przypadku wypadnięcia kilku brygad było nieporozumieniem.
Autor: Tomasz Paszko
newsercenzortramdriver
Komentarze: 13


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: