Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


NOPSI 900 series replica #2001

Detale

NazwaNOPSI 900 series replica
(NORTA) /Perley Thomas NOPSI 900 series
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1999
Zezłomowany
Właściciele
1999RTA New Orleans
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19992001 / RTA New Orleans

Zdjęcia

2 kwietnia 2011 - New Orleans, Canal street. Tramwaje pojawiły się na tej ulicy już w 1861, oczywiście w trakcji konnej. Elektryfikacja trasy miała miejsce w roku 1894. W latach '60 XX wieku, w ramach ogólnokrajowej tendencji motoryzacyjnej, padła propozycja zastąpienia tramwajów autobusami. Mimo ponoć wielkiego niezadowolenia społecznego ostatni tramwaj pomknął ulicą Kanałową o świcie 31 maja 1964 roku. Część wagonów przekazaną na inną trasę, część przekazano do muzeów, a część pocięto, zaś tory i sieć zlikwidowano. W latach '90 zaczęto myśleć o powrocie cywilizowanej formy transportu. Linię odbudowano praktycznie 40 lat po zamknięciu, uroczyste otwarcie miało miejsce 18 kwietnia 2004 roku. Z taborem sprawa była dla włodarzy jasna - zastosowano ten sam patent co na linii nr 2 i własnym sumptem wybudowano 24 repliki pojazdów z lat '20. Noszą one numery czterocyfrowe rozpoczynające się cyfrą 2. Foto: BDŻ.
Autor: ikarus
limiteredytordriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: