Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | Ikarus 280.26 (Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [4-4-4-4] (1981-1990) | |
VIN | 280.26.1472.90 | |
Numer zabudowy | 1472 | |
Wyprodukowany | 1990 | |
Zezłomowany | 2009 | |
Właściciele | ||
1990 | 1991 | MPK Zielona Góra |
1991 | 2008 | MZK Zielona Góra |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
1990 | 1996 | ZGC 772H |
1996 | 2008 | ZEC 2096 |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
1990 | 1991 | 498 / MPK Zielona Góra |
1991 | 2008 | 498 / MZK Zielona Góra |
Inne informacje | ||
Inne informacje: (23.08.1990) Data pierwszej rejestracji. Autobus jeździł w: (1990-1991) MPK Zielona Góra. (1991-2008) MZK Zielona Góra. Autobus nie jeździł w MZK Sp. z o.o. Zielona Góra. (18.08.1990) Przyjęty na stan MZK Zielona Góra. Przybył z: "Ikarus" Budapeszt. Autobus miejski, wyposażony w 6-cio biegową skrzynię biegów na licencji firmy ZF: Z6-S60. Dostawa autobusów o numerach (498-501), zakupione na zasadzie wymiany handlowej za samochody osobowe Fiat 126P. Fabrycznie pomalowany w barwy w układzie: kremowy (dach i słupki okien)-czerwony (od szyb do dołu). Numery taborowe namalowane w kolorze białym. Poprzedni numer VIN: 1472 (numer nie pełny). Numer silnika: 100 190-675. (1995) Zmiana silnika na o numerze: 1001483/552. (07.02.1996) Zmiana rejestracji na: ZEC 2096. (1997) NB w MZK. Pomalowany na biało pod reklamę, przód i tył pod szybami barwy zakładowe MZK. Reklama: AIG pożyczki niebieska. To był ostatni odczyt przed remontem: II 04. NG w Bralinie, odczyt: V 04. (05.2004) NG w ZNA Bralin. Pomalowany w barwy zakładowe MZK. Reklama Castorama, odczyt: 02.11.2004. (12.2008) Sprzedany (po zakupie używanych autobusów Mercedes-Benz O405N/2 o numerach (401-402) i używanych autobusów MAN NL263 (A21) o numerach (218-219), do firmy złomującej k/Warszawy i tam skasowany w 2009 roku. |