Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Van Hool T813H Alizée #236 MW 23

Detale

NazwaVan Hool T813H Alizée
(Van Hool) /Van Hool T8 Alizée/Alicron (1979-)
VINYE281300H02M12471
Numer zabudowy
Wyprodukowany1988
Zezłomowany
Właściciele
19962011Thuret Voyages La Souterraine
20112015Nieznany właściciel Szydłowiec
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19962011236 MW 23
20112015WSZ 10JW
Inne informacje
23.09.1988 pierwsza rej.
17.01.2011 WSZ 10JW
29.10.2015 zgłoszenie sprzedaży

Zdjęcia

24 kwietnia 2011 - Wierzbica.
Zakończyliśmy z Amalio porządkowanie serii Van Hooli T8, wkrótce zabierzemy się za T9. Po czym można poznać jaki typ ma Van Hool? Zaczynamy od określenia długości - w większości wypadków wystarczy porównując zdjęcia skupić się na ilości i kształcie okien. T813 jest minimalnie dłuższy od T812, poznać go można po wąskim oknie zaraz za oknem kierowcy. T812 ma cztery okna przedziału pasażerskiego tej samej długości, a tu jest jeszcze dodatkowe wąskie. T815 ma pięć takich samych okien. W przypadku T815 pozostaje jeszcze określenie odmiany: Acron ma dzieloną poziomo przednią szybę, Alicron pełną i bardzo wąski pas blachy między oknem a reflektorami. Alizee to niestety bardzo szeroka grupa i będzie trzeba jeszcze popracować nad opracowaniem ich systematyki, mam już kontakt do kolegi z Belgii, który to ogarnia.
Mam nadzieję, że przy dodawaniu pojazdu do bazy poświęcicie chwile czasu na porównanie z innymi zdjęciami :-)

Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 5

28 maja 2011 - Radom, ul. Piłsudskiego. Krótki Van Hool obsługiwał chyba jakiś ślub w kościele garnizonowym - chwilę wcześniej zakończył się inny ślub, a gości weselnych zawiozły trzy sprintery kursujące na linii Nowy Busik do Warszawy, należące do firmy z Opola Lubelskiego.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: