Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Solaris Trollino 12 #365

Detale

NazwaSolaris Trollino 12
(Solaris) Solaris Urbino 12/Solaris Urbino III (Škoda ML 3842 K/8 175kW/238HP E6) 26-76 [2-2-2] (2011-2011)
VINSUU241160BB009551
Numer zabudowy
Wyprodukowany2011
Zezłomowany
Właściciele
20112022MPK Lublin
2022ВТК Вінниця
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20112011PZ 2526X
20112022LU 6521S
20222022S8 6341
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
201120223854 / MPK Lublin
2023365 / ВТК Вінниця
Inne informacje
2011-04-28 pierwsza rej.
12.2022 Lublin > Vinnytsya

Zdjęcia

21 maja 2012 - Lublin, al. Kraśnicka. W Lublinie nie będzie kontynuacji zakupów Trollin, bowiem w przetargu na zakup 38 sztuk trolejbusów wyposażonych w akumulatory Zarząd Transportu Miejskiego wybrał jako najkorzystniejszą ofertę złożoną przez Konsorcjum firm Ursus i Bogdan z modelem Ursus T701.16. Na pocieszenie należy dodać, że Ursus zaproponował lepsze baterie litowo-jonwe z 2 razy dłuższym zasięgiem niż Solaris. Trolejbusy te ponadto mają być montowane w Lublinie na terenie byłej FSC.
150 Węglin -> Dworzec Gł. PKP

Autor: Fafik
driver
Komentarze: 33

7 września 2012 - Lublin, Węglin. Nie mogę się doczekać podobnego widoku w Tychach. A przy okazji zdjęcia z tej pętli, dziwi mnie fakt, że nie ma tam rozjazdu i zjazdu, bo praktycznie co chwilę jakiś kierowca przepuszcza innego.
Autor: Gumiś
limiteredytor
Komentarze: 2

17 grudnia 2012 - Lublin, ul. Głęboka. Trolejbus przejeżdża przez dobudowany w tym roku brakujący jednotorowy odcinek sieci o długości 1,4 km, który kosztował 2,4 mln zł. Zbudowało go MPK Lublin. 2,4 mln zł kosztowała praca robotników, słupy, wykopy i ich ustawianie, wysięgniki, sieć trakcyjna i jej montaż z regulacją, 1 zwrotnica i 1 zjazdówka. Na 1 km jednotoru przypada 1,71 mln zł. Sama sieć w obu kierunkach kosztowałaby więc teoretycznie 3,4 mln zł za km. Tymczasem, budowa kilometra dwujezdniowej drogi kosztuje ok. 10 mln zł (przykład ulicy Do Dysa). A ile kosztuje 1 km linii tramwajowej?
Autor: Jacek Pudło
edytor
18 maja 2013 - Lublin, al. Kraśnicka.
Wiosenny wieczór i Trollino na jednej z ważniejszych dla Lublina linii.

Autor: P_B

29 marca 2014 - Lublin, ul. Dekutowskiego.
Autor: Rafał Nieściór

2 maja 2014 - Lublin, ul. Głęboka. Pierwsza w Lublinie zwrotnica z sygnalizatorem na sieci zamiast na słupie. Być może dlatego, bo sygnalizator na słupie byłby zasłonięty przez gałęzie. 152 jedzie tu w lewo, a 153 - prosto.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 2

8 września 2014 - Lublin, ul. Abramowicka. Końcowy o nazwie Szymonowica długo nie zagościł na wyświetlaczach trolejbusów. Opinie pasażerów szybko wysłuchano i dlatego też nowy końcowy przyjął nazwę po zlikwidowanej chwilę wcześniej pętli przy skrzyżowaniu Sierpińskiego z Abramowicką "Abramowice".
Autor: Rafał Nieściór

14 października 2015 - Lublin, ul. Filaretów.
Autor: Rafał Nieściór

10 stycznia 2016 - Lublin, al. Kraśnicka. Tak wyglądała większość ulic w Lublinie po dwóch godzinach opadów. Mistrzowie opon letnich blokowali skrzyżowania a inni katowali golfa na parkingu pod Tesco.
Autor: Rafał Nieściór

Komentarze: 3

2 czerwca 2016 - Lublin, ul. Mełgiewska. Nawrotka przed pętlą Mełgiewska WSEI.
Autor: Karol Grzonka

Komentarze: 4

14 listopada 2019 - Lublin, al. Józefa Piłsudskiego. W okolicy Placu Bychawskiego oraz Parku Bronowice zostały odnowione zatoki przystankowe. Nawierzchnię z kostki zastąpiono o wiele wytrzymalszym betonem a wiaty starego typu ustąpiły miejsca nowym. Taki remont był częścią projektu przebudowy ronda przy Gali.
Autor: Rafał Nieściór

Komentarze: 5

21 kwietnia 2021 - Lublin, ul. Choiny. Dzień 2.09.2022r. był ostatnim dniem kiedy wyjechały trolejbusy Solarisa z napędem Skody. Tak zwane bębny, z dnia na dzień odstawiono na zawsze. Jednocześnie, w taborze MPK pozostają już tylko trolejbusy z zasilaniem awaryjnym.
Autor: Rafał Nieściór

Komentarze: 4

1 października 2021 - Lublin, skrzyżowanie ulicy Doktora Witolda Chodźki oraz alei Mieczysława Smorawińskiego.
Autor: Macboja


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: