Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Tatra KT4SU #233

Detale

NazwaTatra KT4SU
(Tatra) /Tatra KT4 (4xČKD TE 022 H 40kW/54HP) 34-141 [2-2/2-2] (1976-1994)
VIN175940
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany
Właściciele
1989LT Liepāja
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1989233 / LT Liepāja

Zdjęcia

23 lipca 2005 - Liepāja, pętla przy Brīvības iela. Obie końcówki lipawskiej linii tramwajowej są równie zielone :-)
Autor: helmut36

23 lipca 2005 - Liepāja, wjazd na pętlę przy Brīvības iela.
Autor: helmut36

29 maja 2006 - Liepaja, Lotwa - Rigas Iela. Wagon 233 (nie 1018!) wlasnie minal piekny stary budynek dworca kolejowego. Budynek ten jest czynny do dzis, ale bardziej jako dworzec autobusowy - podczas mojej wizyty odjezdzal z niego tylko jeden pociag pasazerski dziennie. Tlumaczenie: straphan
Autor: dvigar
edytor
29 maja 2006 - Liepaja (LV) – Rigas iela. KT4-D #233 (not 1018!) passes the depot along the old main road towards Riga, closely followed by #235. Only seven trams are needed to run the service on this one-route, 13km long system, so over half of their 20-odd ex-DDR trams are spare.
Autor: dvigar
edytor
Komentarze: 1

29 maja 2006 - Liepaja (LT) – Liela iela. Today, we visit the small, single-route tramway in Liepaja. This system dates from 1899 and was the very first tramway in the Baltic States. Originally, several short lines covered the city, but for many years there has been just one, a 13km long line which requires just seven trams to run the service. This is car #233 and not #1018 (which is the frequency of the local radio station).
Autor: dvigar
edytor
29 maja 2006 - Liepaja (LT) – Rigas iela. Here is #233 again, just outside the depot – the connecting tracks can be seen in the foreground. There is no direct connection between the depot and the main line, so trams have to go into a side street opposite, then reverse across the road to gain access.
Autor: dvigar
edytor
16 października 2010 - Liepāja, Rīgas iela
Autor: KPaiken

16 października 2010 - Liepāja, Rīgas iela
Autor: KPaiken

16 października 2010 - Liepāja, Rīgas iela
Autor: KPaiken

17 czerwca 2011 - Liepāja, galapunkts (Brīvības iela)
Autor: KPaiken

Komentarze: 2

17 czerwca 2011 - Liepāja, Stacijas laukums
Autor: KPaiken

23 grudnia 2012 - Liepāja, Klaipēdas iela
Autor: KPaiken

23 grudnia 2012 - Liepāja, Dzelzceļnieku iela
Autor: KPaiken

Komentarze: 1

15 lutego 2014 - Liepāja, Ventas iela
Autor: KPaiken

15 lutego 2014 - Liepāja, Rīgas iela
Autor: KPaiken

18 września 2015 - Liepāja, Rīgas iela.
Autor: Marcin Ciszewski
cenzor
5 czerwca 2016 - Lipawa, Ventas iela.
Autor: Greg

16 grudnia 2020 - Liepājas tramvaju depo
Autor: KPaiken

13 stycznia 2021 - Liepāja. Dzelzceļnieku iela
Autor: KPaiken


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: