Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Solaris Urbino 8,6 #1403

Detale

NazwaSolaris Urbino 8,6
(Solaris) Solaris Urbino 8,6/Solaris Urbino III [1-2-0] (2006-)
VINSUU241083BB010241
Numer zabudowy
Wyprodukowany2011
Zezłomowany
Właściciele
2011MPK Poznań
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2011PO 641TA
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
201120211753 / MPK Poznań
20211403 / MPK Poznań
Inne informacje
Data pierwszej rejestracji: 10.11.2011 r.

Zmiana numeru taborowego 1.03.2021 - przeniesienie z WA1 Warszawska na WA2 Kacza.

Zdjęcia

22 listopada 2011 - Poznań, ul. Chartowo (92).
Autor: Marcin Ciszewski
cenzor
Komentarze: 6

26 listopada 2011 - Poznań, Kurlandzka. Małe Alpino w drodze na Rondo Rataje prowadzone przez Panią Kierowczynię, którą pozdrawiamy!
Autor: Robert Chojnicki
newseredytordriver
Komentarze: 4

27 lutego 2012 - Poznań, ul. Inflancka
Autor: Marcin Łańko (su44)

14 kwietnia 2012 - Poznań, Aleje Karola Marcinkowskiego. Knypek na tle jednego z najbardziej reprezentacyjnych budynków Poznania.
Autor: duke_sister

Komentarze: 1

17 kwietnia 2012 - Poznań, ulica Strzelecka.
Stając się poznaniakiem na okres dziewięciu miesięcy liczyłem, że w rym mieście jest mniej komunikacyjnych absurdów. Jak zwykle - przeliczyłem się.
Finalizuje się sprawa felernego zatramwaju. Podobno do rozkładu jazdy mają dołączyć dwie dodatkowe brygady "tedziewiątek". Dlaczego wcześniej o tym nie pomyślano? Przeanalizujmy wypowiedź decydenta (Tomasz Łapszewicz) z Zarządu Transportu Miejskiego: Planując organizację ruchu w tym rejonie zakładaliśmy, że pasażerowie będą wybierać tramwaje, by dotrzeć z Kaponiery do AWF-u. Z drugiej strony można Zakładaliśmy, że pasażerowie zdecydują się omijać centrum, tymczasem okazało się, że poznaniaków chętnych do podróżowania autobusem za tramwaj jest bardzo dużo.
Ręce opadają - jeżeli Pan Tomasz mówiłby prawdę, to nie podwajano by częstotliwości trzynastki. ZTM dało jasny sygnał - tramwaj w szczycie co 5 minut do Marcinkowskiego. Pasażerowie myśleli, że dostaną się z Marcinkowskiego na Kaponierę bez problemów. I tutaj dochodzimy do podstawowego wniosku - dodanie nawet dwóch "Alpin" nie załatwi sprawy. W szczycie utkną w korku na Strzeleckiej/Podgórnej. Powinno się utworzyć "bisowe" połączenie (Aleja Marcinkowskiego - Rondo Kaponiera), które odciążyłoby linię nr T9. Nowa linia cechowałaby się również większą punktualnością. Pasażerowie wsiadając w tramwaj mieliby gwarancję, że w ciągu 5-10 minut na pewno przyjedzie autobus.

Autor: piotr_kosz

Komentarze: 20

19 maja 2012 - 11:22; Poznań, ul. Stróżyńskiego.
Autor: Michał K.
edytor
9 września 2012 - Poznań, ul. Zamenhofa. Nowa linia 97, częściowo zastępująca na Ratajach zlikwidowaną linie pospieszną A.
Autor: jacekso
newsercenzoredytor
6 lutego 2016 - Poznań, ul. Piłsudskiego.
Autor: MAły

31 sierpnia 2020 - Poznań, ul. Hugona Kołłątaja. Alpino pokonuje "wpław" pokaźną kałużę, do której właśnie z góry dolewane jest jeszcze więcej wody.
Autor: dariuszz94

Komentarze: 2

3 września 2020 - Poznań, ul. Jesionowa.
Autor: dariuszz94


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: