Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Jelcz PR110E #823

Detale

NazwaJelcz PR110E
(Jelcz) (Elmor DK-210A3P 110kW/150HP) [2-2-2] (1975-1992)
VINSUJ110U01M0008762
Numer zabudowy
Wyprodukowany1991
Zezłomowany2005
Właściciele
19911994MZK Warszawa
19942001MZA Warszawa
20012005MPK Lublin
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19912001WAB 606P
20012005LU 32689
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19911994T012 / MZK Warszawa
19942001T012 / MZA Warszawa
20012005823 / MPK Lublin
Inne informacje
Pojazd nie wprowadzony do ruchu w MPK, oczekiwał na remont ale w końcu go skasowano.

BA VIN 876211250
1991-08-02
2005-02-25

Zdjęcia

2 lipca 1993 - Piaseczno, ul. Puławska (pętla "Szkolna"). fot. Steve Guess. Że też do Piaseczna go popędziło...
Autor: dev3

Komentarze: 3

1995 - Warszawa, pętla Wilanowska. Zdjęcie pochodzi z pisma "Spotkania z Zabytkami" nr 4 (110), fot. Teresa Gumołowska.
Autor: Krzysztof_J

Komentarze: 2

17 kwietnia 2001 - Piaseczno, zajezdnia MZA. T006 (kasacja 2001), T004 (Lublin 830, Łuck 228, jeździ do teraz), T034 (Lublin 822, Łuck 214 i nadal jeździ), T021 (kasacja 2005), T008 (kasacja 2001), T012 (kasacja 2005). Ostatnie chwile przed wywozem. fot. Luca Tunisini.
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 1

8 lipca 2005 - Lublin, zlikwidowana zajezdnia Helenów. Kasacja warszawskiego trolejbusu T012. Miał być remontowany, ale sytuacja finansowa MPK się poprawiła i w 2005 r. wyprodukowano 3 sztuki 120MT 833-835. Pomyśleć, że tyle lat później T034 nadal jeździ liniowo w Łucku.
Autor: Jacek Pudło
edytor
9 lipca 2005 - Lublin, zajezdnia trolejbusowa Helenów. Ten trajtek mógł jeździć po Lublinie, ale jednak go skasowano. Zbudowano za to 120MT czy jak kto woli SAM M120M 833-835. Na pierwszym planie widzimy wejście wału napędowego do przekładni głównej mostu P1032x (to akurat zmodyfikowana wersja ze zmienionym przełożeniem 10,25 wyprodukowana przez Fabrykę Zespołów Napędowych w Poznaniu).
Autor: Jacek Pudło
edytor
Komentarze: 5


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: