Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz Integro L #534

Detale

NazwaMercedes-Benz Integro L
(Mercedes-Benz) Mercedes-Benz 633 03/Mercedes-Benz Integro (Mercedes-Benz OM 457 hLA 300kW/408HP 11967cm3 EEV) 69-111 [1-1-0, 1-2-0] (2008-2013)
VINWEB63300413102733
Numer zabudowy
Wyprodukowany2010
Zezłomowany
Właściciele
20102019Bergkvarabuss Kalmar
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20102019CFK 643
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20102019534 / Bergkvarabuss Kalmar
Inne informacje
http://www.svenskbusshistoria.se/go/?omni=&id=51798&ref=dosearch&svalue=CFK643
Regdatum: 2010-07-12

Zdjęcia

14 stycznia 2012 - Helsingborg, Terminalgatan (centralstation), Skåneexpressen 10
Okazuje się, że w Skandynawii to i integro mogą być sztywne. Jeśli chodzi o dziwne oznaczenie pojazdu, to spisałem z oficjalnych danych (www21.vv.se/fordonsfraga), co ciekawe dane techniczne (w tym wymiary) różnią się od pozostałych, oznaczonych jako Integro L.
A samo zdjęcie... miało być tak pięknie, a tu wyszedł szeroki kąt (autobus za blisko, budynki lecą), ostre zimowe skandynawskie słońce i do tego jeszcze ten cień zawodnika z aparatem...

Autor: fafax

Komentarze: 8

27 grudnia 2013 - Markaryd, Drottninggatan/stationen. Zaglądają tutaj dwie linie Skånetrafiken. 532, dublująca, a raczej uzupełniająca pociąg do Hässleholm, gdzie przejazd całej trasy zajmuje dwa razy dłużej niż po szynach, oraz Skåneexpressen 10 do Helsingborga - tutaj podróż koleją (z przesiadką) zajmuje pół godziny dłużej.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: