Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Volvo B12 / Plaxton Prestige #GD 2458V

Detale

NazwaVolvo B12 / Plaxton Prestige
(Plaxton) Volvo B12/Plaxton Premiere
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany
Zezłomowany
Właściciele
20092013Kursant Kozienice
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20092013GD 2458V

Zdjęcia

23 kwietnia 2012 - Grabów nad Pilicą, klepisko przy przystanku kolejowym na linii 8. Z powodu remontu mostu nad Pilicą na odcinku między Warką a Grabowem nad Pilicą funkcjonowała komunikacja zastępcza obsługiwana przez PKS Kozienice, nie wiem czemu uczestniczył w niej ten autokar.
A pojazd sam w sobie jest bardzo ciekawy. Rodzina nadwozi turystycznych Excalibur, Premiere i Prima została wprowadzona przez brytyjską firmę Plaxton w 1991 roku, bazowała na podwoziach Volvo B10M, Volvo B12, Scania K93, Scania K113, Denis Javelin, DAF SB3000. Poszczególne odmiany różniły się wysokością i przeznaczeniem, od przewozów międzymiastowych po dalekodystansową turystykę. A skąd brytyjski autobus w wersji prawostronnej w Polsce? Tym razem nie jest to chałupnicza przekładka - Plaxton z powodzeniem eksportował wersję Excalibur oraz jej jeszcze wyższą odmianę Prestige na podwoziach Volvo B12 głównie do Francji, gdzie były sprzedawane w sieci dystrybucyjnej Volvo.

Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: