31 maja 2012 - Malmö, Centralen. W pierwszych dniach obsługi linii 3 (i nie tylko) przez Nobinę, można było na niej spotkać Volvo 7700A. Potem sytuacja wróciła do normy, czyli do wozów 12-metrowych. Jak widać, czasem, ale bardzo rzadko, trafia się jednak długi pojazd.Malmö, Centralen. W pierwszych dniach obsługi linii 3 (i nie tylko) przez Nobinę, można było na niej spotkać Volvo 7700A. Potem sytuacja wróciła do normy, czyli do wozów 12-metrowych. Jak widać, czasem, ale bardzo rzadko, trafia się jednak długi pojazd. Autor: Cyklisten
3 maja 2015 - Malmö, Sibbarp. Nadmorska pętla, położona niedaleko jedynego w mieście campingu. W sezonie autobusy dojeżdżają pod sam wjazd na jego teren, poza sezonem zawracają tutaj. Odległość pomiędzy tymi miejscami to niecałe pół kilometra.Malmö, Sibbarp. Nadmorska pętla, położona niedaleko jedynego w mieście campingu. W sezonie autobusy dojeżdżają pod sam wjazd na jego teren, poza sezonem zawracają tutaj. Odległość pomiędzy tymi miejscami to niecałe pół kilometra. Autor: Cyklisten
20 lutego 2021 - Malmö, Gustav Adolfs Torg. Te dziesięcioletnie Volva wraz z przegubowymi MAN-ami (w tym całą serią używanych wozów z Örebro) zaczną wkrótce znikać z ulic w związku z elektryfikacją taboru. Wymieniany tabor jeździ głównie na liniach 4, 34 i 35 obsługiwanych przez starą zajezdnię w dzielnicy Kirseberg. Wymaga to sporych nakładów związanych z instalacją infrastruktury ładowania, co nie bardzo idzie w parze z planami likwidacji zajezdni .Malmö, Gustav Adolfs Torg. Te dziesięcioletnie Volva wraz z przegubowymi MAN-ami (w tym całą serią używanych wozów z Örebro) zaczną wkrótce znikać z ulic w związku z elektryfikacją taboru. Wymieniany tabor jeździ głównie na liniach 4, 34 i 35 obsługiwanych przez starą zajezdnię w dzielnicy Kirseberg. Wymaga to sporych nakładów związanych z instalacją infrastruktury ładowania, co nie bardzo idzie w parze z planami likwidacji zajezdni . Autor: Cyklisten