Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.02 #236

Detale

NazwaIkarus 260.02
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 21-97 [4-4-4] (1978-1990)
VIN260.02.2547.82
Numer zabudowy
Wyprodukowany1982
Zezłomowany2001
Właściciele
19821994MZK Warszawa
19942001MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19822001WAA 628S
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19821983236 / MZK Warszawa
198319939062 / MZK Warszawa
19931994630 / MZK Warszawa
19942001630 / MZA Warszawa
Inne informacje
1983-1993: OSZ. NG 1993. 630-III

Zdjęcia

2 września 1993 - Warszawa, ul. Waszyngtona. Pospieszny C za miesiąc zmieni numer na 521, definitywnie kończąc trwającą od 1957 roku karierę tego typu linii.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 8

marzec 1995 - Warszawa, ul. Łopuszańska. Seria 260.02 bez kabin kierowcy i z pełnymi oknami bardzo szybko została w MZK przeznaczona na nauki jazdy. Na początku lat 90. przywrócono je po remontach do ruchu liniowego. Ostatnia grupa takich pojazdów (późniejsze 628, 630, 1075 i 1097) przeszła wówczas remont w zakładach Jamna-Bus w Mikołowie, a 1403 w Kapenie.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 1

10 maja 2000 - Warszawa, Stegny. Jeden z 17. dostarczonych do Warszawy w 1982 roku Ikarusów 260.02. Od NG przeprowadzonej w 1993 roku nicztm się nie różnił od standardowego Ikarusa 260.04. Foto: Oskar Burda
Autor: zadzior

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: