Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Lindner #3

Detale

NazwaLindner
(Lindner)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1911
Zezłomowany?
Właściciele
19111938Stadtbahn & Strandbahn Koszalin
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
191119383 / Stadtbahn & Strandbahn Koszalin

Zdjęcia

21 grudnia 1911 - Koszalin, Rynek Staromiejski.
Koszaliński transport publiczny obchodził w 2011 roku stulecie swojego istnienia zapoczątkowane przez tramwaje, które zostały wprowadzone do ruchu 21 grudnia 1911 roku. Trwa teraz setny rok koszalińskiej komunikacji miejskiej, więc przyjrzyjmy się jej pionierom - mowa tutaj oczywiście o tramwajach.
Jednocześnie zaznaczam, iż cała seria ma charakter niezarobkowy (nie posiadam żadnych korzyści majątkowych z zdjęć znajdujących się na fotogalerii).

Autor: piotr_kosz

Komentarze: 5

1912 - Koszalin, obecnie skrzyżowanie ulicy Zwycięstwa z Piłsudskiego.
Miasto zamówiło wagony tramwajowe z fabryki Gottfried Linder A.G. z miasta Halle-Ammendorf. Zadecydował oczywiście koszt zakupu (który okazał się najniższy) i wcześniejsza eksploatacja tego modelu w sąsiednim Słupsku (gdzie zakupiono te pojazdy rok wcześniej).

Autor: piotr_kosz


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: