Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się
Nazwa | Ikarus 280.02 (Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel S6-90U(6)) 37-146 [2-2-2-2] (1975-1990) | |
VIN | 280028482D0675 | |
Numer zabudowy | ||
Wyprodukowany | 1984 | |
Zezłomowany | 2004 | |
Właściciele | ||
1984 | 1986 | BVB (Ost) Berlin |
1986 | 1991 | CV Cottbus |
1991 | 2004 | PKS Zielona Góra |
Numery rejestracyjne | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Tablice rejestracyjne |
1984 | 1986 | IAK 4-94 |
1986 | 1991 | ZCS 4-36 |
1992 | 1992 | ZGB 638Y |
1992 | 2003 | ZGT 6321 |
2003 | 2004 | FSW P211 |
Numery taborowe | ||
Wprowadzenie do ruchu | Rok wycofania | Numery taborowe |
1984 | 1986 | 494 494-4 / BVB (Ost) Berlin |
1986 | 1991 | 276 / CV Cottbus |
1991 | 2004 | Z10538 / PKS Zielona Góra |
Inne informacje | ||
Autobus jeździł w: (1984-1991) CV Cottbus. (1991-2002) PPKS Zielona Góra. (2002-2004) PKS Zielona Góra Sp. z o.o. (19.12.1991) Przyjęty na stan PPKS Zielona Góra. (1991-1998) Numer silnika: D21564H16U1001484787. (18.02.1992) Pierwsza rejestracja w Polsce, zarejestrowany w Zielonej Górze. (16.03.1992) Przekazany do P.t. Świebodzin i tam zarejestrowany. (30.03.1992) Zmiana rejestracji na: ZGT 6321. Przydział: (1991-2004) P.t. Świebodzin. (1994) NG i przebudowany na model 280.03. (1998-2004) Zmiana silnika w 1998 roku na nr: 1001189/105. (2003) Zmiana rejestracji na: FSW P211. (16.09.2004) Skreślony ze stanu PKS Zielona Sp. z o.o. Oryginalnie kremowy, przód i tył pomarańczowy. Po przybyciu przemalowany: cały kremowy. Po NG cały fioletowy i drzwi w układzie: 2+0+2+0 oraz szyby z prawej 2,6,7 z lewej 5,7,8 nie otwierane. Autobus prawdopodobnie miał przerobioną skrzynię biegów lub wstawiony most od Jelcza M11. (14.10.2004) Widziany na zajezdni PKS, stoi bez szyb (likwidacja). (26.10.2004) Widziany na złomowisku przy ul. Sulechowskiej. Chassis number - 280.02.8402D.0675. |