Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Scania CN280UB 4x2 EB #2001

Detale

NazwaScania CN280UB 4x2 EB
(Scania) /Scania OmniCity (N-series) (Scania DC09 113 280 206kW/280HP 9291cm3 E6) (ZF 6HP604C(6)) [2-2-2.2-2-0] (2011-)
VINYS2N4X20001883373
Numer zabudowy416895
Wyprodukowany2012
Zezłomowany2020
Właściciele
20122020Scania Södertälje
20202020Arver Örebro
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
??BW-288-QG
2012?DOU 680
20122012S-6EHY
20182020RCZ 775
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20122020Motorino / Scania Södertälje
201820192001 / APS Padova
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
20182019APS Padova
Inne informacje
Zezłomowany/scrapped: 3.12.2020

Zdjęcia

23 listopada 2012 - Wnętrze ostatniej wyprodukowanej OmniCity (i to z silnikiem Euro-6) w trakcie małej przerwy w drodze na prom. Co ciekawe, w tym egzemplarzu tuż przy zabudowanej rzeźni zostały umieszczone siedzenia, czego wcześniej zdaje się, że nie robiono. Początkowo egzemplarz ten miał trafić prosto do Włoch, jednak na razie pojechał do serwisu Scanii w Södertälje.
Autor: Patryk
cenzoredytor
23 listopada 2012 - Kobylnica, parking przed Realem. Niecały miesiąc temu ze Słupska odjechała ostatnia OmniCity Euro-6, tymczasem w tym tygodniu zjechała z taśmy, a już dziś na testach próbnych, prototypowa, pierwsza na świecie Citywide LF z takowym silnikiem. Oprócz tego od soboty zaczynają się dostawy ostatnich przegubowców z serii P5 dla Arrivy Sztokholm/Ekerö.
Autor: Patryk
cenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: