Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #80

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.6941.83
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany2003
Właściciele
19831994MZK Warszawa
19942003MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19831995WAA 550V
19952002WUD 4698
20022003WI 61689
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1983199480 / MZK Warszawa
1994200380 / MZA Warszawa
Inne informacje
1983-2003: 80 [R5]
2003-2003: 80 [R10]

Zdjęcia

październik 1995 - Warszawa, ul. Książęca. Prawie jak z drona.
Autor: Nodzyk

28 sierpnia 1998 - Warszawa, pl. Bankowy. Inflancka solówka dojeżdża do przystanku Pl. Bankowy w drodze do krańca Esperanto. Ten wóz to jeden z nielicznych IK260 od swojego początku stacjonujących na zajezdni R-5. Linia 107 posiada jedną z najbardziej pokręconych historii funkcjonowania. Podstawowo łącząca Trakt Królewski z Solcem i Sielcami w latach 1990-2012 przechodziła różne trasowe modyfikacje pojawiając się, a następnie znikając z dzielnic pozostających w sąsiedztwie historycznego trzonu tego połączenia. W chwili wykonania fotografii obowiązywała trasa Spartańska-Esperanto.
Autor: Kelly
newser
10 maja 2003 - Warszawa, ZEA R-5 "Inflancka".
Autor: zadzior

Komentarze: 5


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: