21 grudnia 2012 - Malmö, Gustav Adolfs Torg. Linia 4 ma łącznie cztery pętle, na obu końcach linii co niektóre kursy jadą jeszcze ze 3-4 kilometry dalej. Kursy dojeżdżające do dzielnicy handlowej Bernstorp na wschodzie miasta po niedawnej zmianie rozkładu notorycznie są spóźnione, przez co w drodze powrotniej prawie zbiegają się z rozkładem kursu zaczynającego dopiero od osiedla Segevång. Problem w tym, że ten pierwszy, spóźniony autobus kończy trasę wcześniej, a na kolejnych przystankach ludzie wsiadają do niego będąc pewni, że dojadą do podmiejskiego osiedla.
Swojego czasu Skånetrafiken zarzekało się, że po reorganizacji w 2005 nie będzie różnych wariantów linii.Malmö, Gustav Adolfs Torg. Linia 4 ma łącznie cztery pętle, na obu końcach linii co niektóre kursy jadą jeszcze ze 3-4 kilometry dalej. Kursy dojeżdżające do dzielnicy handlowej Bernstorp na wschodzie miasta po niedawnej zmianie rozkładu notorycznie są spóźnione, przez co w drodze powrotniej prawie zbiegają się z rozkładem kursu zaczynającego dopiero od osiedla Segevång. Problem w tym, że ten pierwszy, spóźniony autobus kończy trasę wcześniej, a na kolejnych przystankach ludzie wsiadają do niego będąc pewni, że dojadą do podmiejskiego osiedla.
Swojego czasu Skånetrafiken zarzekało się, że po reorganizacji w 2005 nie będzie różnych wariantów linii. Autor: Cyklisten
14 grudnia 2013 - Malmö, Centralplan. Przegubowiec na miejskiej linii 4 mija dworzec linii regionalnych, który jutro zostanie oddany do użytku. W tle widać pozostałości po stacji czołowej pociągów podmiejskich.Malmö, Centralplan. Przegubowiec na miejskiej linii 4 mija dworzec linii regionalnych, który jutro zostanie oddany do użytku. W tle widać pozostałości po stacji czołowej pociągów podmiejskich. Autor: Cyklisten