Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Hess BGGT-N2D #83

Detale

NazwaHess BGGT-N2D
(Hess) /Hess CO-BOLT 3 56-220 [1-2-2-2-2] (2014-)
VIN
Numer zabudowy7834-006
Wyprodukowany2012
Zezłomowany
Właściciele
2012VBZ Zürich
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
201283 / VBZ Zürich

Zdjęcia

12 kwietnia 2013 - Schliren/Zentrum
Autor: neovo

Komentarze: 2

5 czerwca 2014 - Zürich, Wehntalerstrasse. W ramach zaliczania kolejnych sieci trolejbusowych, ponownie dotarłem do Szwajcarii. Na początek trochę zdjęć z największego miasta w tym kraju - z Zurychu.
Autor: Misiek194
edytor
5 czerwca 2014 - Zürich - Strassenverkehrsamt. Największą ciekawostką taboru trolejbusowego w Zurychu są bez wątpienia dwuprzegubowe Hessy BGGT-N2C LighTram3, których Zurych ma najwięcej ze wszystkich miasta szwajcarskich, bo aż 31 sztuk. Kupowano je w trzech partach: wozy 61-77 w latach 2007-08, 78-89 w 2012 r. i wreszcie w 2014 roku dokupiono jeszcze 2 sztuki oznaczone numerami 90-91. Te olbrzymy mierzą 24,7m długości i 2,55m szerokości. Jak widać, posiadają układ drzwi 1-2-2-2-2. We wnętrzu pomieszczą 200 pasażerów, z czego 60 na miejscach siedzących. Posiadają napęd asynchroniczny z dwoma silnikami elektrycznymi o łącznej mocy 320kW (2x160kW). Napędzają one II i III oś. Czwarta oś jest tzw. osią wleczoną (skrętną). Wszystkie posiadają również napęd autonomiczny - w starszych (61-77) jest to agregat Diesla o bardzo skromnej mocy 50kW, w młodszych (78-91) zainstalowano baterie trakcyjne (Li-Ion) o mocy 75kW.
Autor: Misiek194
edytor
23 października 2020 - Zürich, Bucheggplatz
Autor: wonneberger1.1

11 lutego 2024 - Zürich, Löwenstraße (Löwenplatz)
Autor: hinerkduetz
edytorhalfdriverProfesional
12 maja 2024 - Zurych, Hardplatz. Swojego czasu, jakoś w latach 50-tych ubiegłego wieku, władze Zurychu miały zamiar zastąpić tramwaje trolejbusami i nawet rozpoczęto wdrażanie tego projektu, jednak parę lat później pomysł został porzucony. Te jak widać starają się do dziś dorównać tramwajom pod względem pojemności, co jednak oczywiście nigdy się nie uda.
Autor: Cyklisten
edytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: