Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #341

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN8264
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany1998
Modernizacje
1989Ikarus 280.T4
(MZK Warszawa) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 35-160 [2-2-2-2] (1988-1992)
Właściciele
19831994MZK Warszawa
19941998MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19831995WAB 165C
19951998WUD 5595
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19831989341 / MZK Warszawa
198919942929 / MZK Warszawa
199419982929 / MZA Warszawa
Inne informacje
2929-III. Przebudowany z Ikarusa 260.04 #341 w 1989 roku.

Zdjęcia

kwiecień 1991 - Warszawa, ul. Marszałkowska / Aleje Jerozolimskie. W 1988 roku na wozach 106 i 293 wymalowano pierwsze reklamy całopojazdowe zachęcające do pracy w MZK. Rok później, gdy 293 uległ wypadkowi taką reklamę wymalowano na składaku 2929. Z początkiem lat 90. temat braków kadrowych stał się nieaktualny, więc reklamy te naprędce zamalowano.
Autor: Nodzyk

Komentarze: 3

25 czerwca 1993 - Warszawa, ul. Górczewska. Linia pospieszna `B` z Redutowej do Wilanowa zaraz potem dostała numer 522. Tutaj trafił się na niej składak 2929, który właśnie otrzymał nowy lakier, bowiem na dolnym pasie przez kilka lat miał skośne czerwono-niebieskie pasy, pozostałe po reklamie zachęcającej do pracy w MZK.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 1

27 października 1995 - Warszawa, pętla Wilanów. Jeden z dziesięciu składaków, które stacjonowały na Chełmskiej. Ten był eksploatowany najdłużej, bo aż do 1998 roku. Warto tu dodać, że 2929 to był najniższy numer nadany przegubowemu Ikarusowi na tej zajezdni. Numery z zakresu 2926-2928 nigdy nie zostały nadane. Foto: P. B. Jezierski.
Autor: zadzior

4 marca 1997 - Warszawa, ul. Sobieskiego.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: