Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #A052

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN6946
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany?
Właściciele
19821993MZK Warszawa
19931994Grzelak Warszawa
19941995Akpol Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19821993WAA 562U
19931994WXW 3785
19941995WXC 2514
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19821986293 / MZK Warszawa
198619931330 / MZK Warszawa
19931994A052 / Grzelak Warszawa
Wypożyczenia
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Wypożyczony przez
1991Grzelak Warszawa
Inne informacje
1991-1993 dzierżawa od MZK

Zdjęcia

26 listopada 1993 - Warszawa, ul. Kijowska. Koniec 1993 roku to właśnie moment, w którym wprowadzono numerację dla tzw. ajentów, z literką A na początku. Zewnętrzni operatorzy w praktyce sprowadzali się wówczas do trzech firemek z siedmioma wozami w ruchu. Ten z 805 miał trzy wozy w ruchu, ale tylko w godzinach szczytu. Biznes chyba jednak był niezbyt opłacalny, bo po roku zwinął interes.
Autor: straszny
newserlimitercenzoredytorgoddriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: