Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Mercedes-Benz O530LE Ü #372

Detale

NazwaMercedes-Benz O530LE Ü
(Mercedes-Benz) Mercedes-Benz 628 02 O530LE/Mercedes-Benz O530 II 45-83 [1-2-0, 2-2-0] (2005-2013)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2012
Zezłomowany
Właściciele
20122015Neißeverkehr Guben
2015KVG Stade
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
20122015SPN-NV 212
2015STD-I 1503
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20122015372 / Neißeverkehr Guben
20151503 / KVG Stade

Zdjęcia

30 kwietnia 2013 - Guben, Flemmingstraße. Pora powiedzieć kilka słów na temat komunikacji w Guben. Trzecie co do wielkości miasto powiatu posiada dziewięć linii autobusowych obsługiwanych przez Neißeverkehr oraz jedną kolejową RE11 obsługiwaną przez DB. Podobnie jak Forst Guben posiada jedną linię miejską 890 na której również można było spotkać jedno z nowych Citar LE. Podobnie jak w Forst linia ta kursuje z niezłą jak na osiemnastotysięczne miasto półgodzinną częstotliwością. Tym niemniej w odróżnieniu od Forst, gdzie do obsługi linii starcza jeden autobus, tu miejska linia ma aż trzy brygady. Różnica wynika rzecz jasna z długości linii, a ta jest podyktowana topografią miasta. O ile w Forst prawie wszystkie bloki stoją w ścisłym centrum, to tu w Guben główne osiedle mieszkaniowe zostało wybudowane daleko od centrum, na wzgórzu na zachód od najstarszej części miasta. Tak więc autobus zbiera ludzi z poszczególnych części osiedla, a następnie zjeżdża w dół do centrum, po czym wyjeżdża z niego kierując się ponownie na wschód do dzielnicy Kaltenborn. Co ciekawe ze względów oszczędnościowych miasto postanowiło "skrócić" linię o dwa przystanki i linia kończy bieg pod basenem. Autobus jedzie dalej na pętlę Kaltenborn tylko na żądanie. Jak jest to zrealizowane? Gdy chcemy jechać "do" należy zwyczajnie poinformować o tym kierowcę. A w drugą stronę? Otóż na obu przystankach znajdują się specjalne skrzynki. Wystarczy wcisnąć przycisk, a z przystanku zostanie do autobusu przesłana informacja o oczekujących pasażerach.
Autor: Amalio

Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: