Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Pragoimex Vario LF #1311

Detale

NazwaPragoimex Vario LF
(Pragoimex) /Pragoimex Vario LF (4xPragoimex TAM 1004C/R 90kW/122HP ) 32-116 [2-2-2]
VIN001
Numer zabudowy001/2004
Wyprodukowany2005
Zezłomowany
Właściciele
2005DP Ostrava
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20051311 / DP Ostrava

Zdjęcia

5 maja 2005 - Ostrava, smyčka Zábřeh. Vario LF 1311 je foceno během druhého dne provozu s cestujícími ve smyčce Zábřeh. Oficiálně se historie vozů Vario LF začala psát 4. května 2005. V těchto dnech získala Ostrava dotace, které umožní (mimojiné) vyrobit dalších 15 vozů Vario LF v průběhu následujících dvou let
Autor: Enterprise

5 maja 2005 - Ostrava, ul. Svornosti. Interiér prvního Varia LF 1311 foceny během druhého dne v provozu s cestujícími.
Autor: Enterprise

16 lipca 2006 - Ostrava, ulica Zavodni. Zmodernizowana Tatra przejechała właśnie pod budynkiem - ciekawe, jak się mieszka nad trasą tramwajową ;). Od mojego poprzedniego pobytu w Ostravie kilka linii tramwajowych zmieniło trasę - np. trójka nie kręci już kółek dookoła Vitkovic, tylko jedzie prosto do Dubiny.
Autor: NadzórRuchu

16 lipca 2006 - Ostrava, ulica Dr. Martinka. Zmodernizowana Tatra mknie z Dubiny do Poruby. Wagony niskopodłogowe można uzyskiwać na wiele sposobów - obok trójczłonowych i pięcioczłonowych niskopodłogowców, w Ostravie pojawia się coraz więcej starych T3 z obniżoną podłogą.
Autor: NadzórRuchu

Komentarze: 7

11 sierpnia 2009 - Ostrava, 17. listopadu.
Autor: m3ntor

18 września 2010 - Ostrava, pętla Martinov. Solowa Tatra na linii zastępczej na odcinku Martinov - Poruba Vřesinská, uruchomionej w związku z remontem torowiska na skrzyżowaniu Sokolovská x Opavská. Sytuacja wyglądała tak, że wszystkie linie z centrum jadące do Martinova i Poruby kończyły na pętli technicznej Hulváky, gdzie następował przerzut pasażerów na autobus w odcinku Sokola Tůmy - Telekomunikační Škola. Stamtąd następnie tramwaje zabierały pasażerów w dalszą podróż.
Autor: Křemílek
cenzoredytor
1 sierpnia 2014 - 08:46, Ostrava, 28. října.
Linka č. 3, směr: Dubina Interspar.

Autor: Konrad Bek
cenzoredytordriver

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: