Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Bombardier MAX Type 1 car #101

Detale

NazwaBombardier MAX Type 1 car
(Bombardier) /Bombardier MAX Type 1
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1986
Zezłomowany
Właściciele
1986TriMet Portland
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
1986101 / TriMet Portland

Zdjęcia

13 maja 2013 - Gresham, stacja Gresham Central Transit Center. Kanadyjczyk opuścił lokalny terminal przesiadkowy między lekką koleją a autobusami kierując się do ostatniej stacji, najdalej wysuniętej na wschodzie metropolii, znajdującej się około 27km od centrum Portland. Niebieska linia pokonuje ten dystans rozkładowo w 52 minuty.
Autor: geosunday
cenzoredytor
17 września 2013 - Portland-metropolia, Gresham, stacja Gresham Central TC.
Wagon 101 otwiera spis portlandzkich tramwajów - to jeden z 26 wysokopodłogowców kupionych wraz z otwarciem systemu w 1986 r., który początkowo łączył Gresham z centrum Portlandu. Wagony te wyprodukował Bombardier na licencji belgijskiego BN/ACEC. Portland to jedyna sieć eksploatująca ten konkretny model, choć konstrukcyjnie nie rózni się on zbytnio od wytwarzanych w analogicznym okresie dwuczłonowych Siemensów i Duewagów.

Autor: Jarosz
newsercenzoredytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: