Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Isuzu QDG-LV290N1 Erga Non-Step #9-240-2

Detale

NazwaIsuzu QDG-LV290N1 Erga Non-Step
(Isuzu) Isuzu LV290N/Isuzu Erga (Isuzu 4HK1-TCS 184kW/250HP 5193cm3 ) [2-1-0] (2015-2017)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany2017
Zezłomowany
Właściciele
2017Hiroshima Bus 広島市 [Hiroshima-shi]
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2017広島200か23-05
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
20179-240-2 / Hiroshima Bus 広島市 [Hiroshima-shi]
2017240 / Hiroshima Bus 広島市 [Hiroshima-shi]

Zdjęcia

14 lutego 2019 - Hiroszima, Inari-ōhashi (広島県広島市稲荷大橋).
25: 広島駅 (Hiroshima-eki) → 井口車庫 (Inokuchi-shako)
Jeśli wierzyć japońskiej Wikipedii, część taboru tego przewoźnika to pojazdy używane zakupione od przewoźników rejonu stołecznego. Widoczna na zdjęciu Erga do tych może i nie należy - została zakupiona fabrycznie nowa - ale zastanawia poniekąd, dlaczego przewoźnik z Hiroszimy nie szukał zastrzyków taboru bliżej siebie, na przykład w rejonie Keihanshin (dla przypomnienia, Kioto-Osaka-Kobe). Z drugiej strony w rejonie stołecznym wymiana taboru mam wrażenie idzie nieco szybciej, niż w pozostałych rejonach kraju, choć parcia na uniskopodłogowienie przewozów wielkiego ogólnie w Japonii nie ma.
Nawiasem, skoro o niskopodłogowości mowa, linia 25 jest jedyną przewoźnika, na której w rozkładach są zaznaczone kursy planowo obsługiwane taborem przystępnym dla osób niepełnosprawnych - coś co również w Japonii jest zauważalnie rzadkie.

Autor: TranslatorPS


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: