Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 260.04 #216

Detale

NazwaIkarus 260.04
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/192HP 10350cm3) (Csepel ASH-75-2(5)) 20/100 [2-2-2] (1981-1985)
VIN260.04.6998.83
Numer zabudowy
Wyprodukowany1983
Zezłomowany2005
Właściciele
19831994MZK Warszawa
19942005MZA Warszawa
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19832002WAB 032C
20022005WI 64387
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
19831994859 / MZK Warszawa
19941995859 / MZA Warszawa
19952005216 / MZA Warszawa
Inne informacje
216-II. 1983-1994: R-12, 1994-2005: R-9. NG: 1991, 1995.

Zdjęcia

6 maja 1994 - Warszawa, plac Na Rozdrożu. Tydzień później ten wóz trafił z "Piaseczna" na "Chełmską", wraz z przekazaniem obsługi linii 513.
Autor: Nodzyk

lipiec 2002 - Warszawa, przystanek Metro Politechnika. Jak podaje TRASBUS w dniu 6 maja 2002 roku, nastąpiło wydzielenie z linii 179 linii okresowej 206 łączącej Mokotów z Ursynowem. Oznaczenie linii było związane z nową ustawą o transporcie drogowym, na mocy której ZTM nie miał prawa uruchamiać nowych połączeń, ponieważ nie był de facto przedsiębiorstwem komunikacyjnym i nie posiadał licencji na przewozy pasażerskie. Wykorzystano numer z puli doraźnie uruchamianych linii zastępczych, na które ZTM posiadał zezwolenie. Trasa linii wyglądała wówczas następująco: PLAC UNII LUBELSKIEJ – Puławska – Dolina Służewiecka – aleja KEN – Surowieckiego – Romera – Herbsta – aleja KEN – URSYNÓW POŁUDNIOWY. 1 lipca nastąpiło czasowe wydłużenie trasy do placu Konstytucji oraz wprowadzenie kursowania we wszystkie dni tygodnia w związku z wyłączeniem ruchu tramwajowego na ul. Marszałkowskiej i Puławskiej (na odcinku od pl. Zbawiciela do ul. Woronicza) z powodu przebudowy pl. Puławskiego. Miesiąc później linię skierowano na stałą trasę wraz z ograniczeniem kursowania do dni powszednich w związku z zakończeniem przebudowy torowiska tramwajowego w rejonie pl. Puławskiego. Po tej zmianie, trasa linii wyglądała następująco: PLAC UNII LUBELSKIEJ – Boya-Żeleńskiego – Waryńskiego – Puławska (powrót: Puławska – PLAC UNII LUBELSKIEJ.) – Dolina Służewiecka – aleja KEN – Surowieckiego – Romera – Herbsta – aleja KEN – URSYNÓW POŁUDNIOWY. 14 grudnia 2002 roku linię 206 przekształcono w linię szczytową 312 na skróconej, ograniczonej tylko do Mokotowa i Ursynowa, trasie.
Autor: zadzior

Komentarze: 1

lipiec 2002 - Warszawa, ul. Puławska. Solóweczka z rodowodem piaseczyńskim (ex859) obsługuje wynalazek powstały z podziału linii 179 wersja 2001 na 179 wersja po Ursynowie i 206 Ursynów Płd - Pl. Unii Lubelskiej. Długo to nie pojeździło.
Autor: Kelly
newser

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: