Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


CAF Urbos 3 #303

Detale

NazwaCAF Urbos 3
(CAF) /CAF Urbos
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany
Zezłomowany
Właściciele
TUSSAM Sevilla
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
303 / TUSSAM Sevilla

Zdjęcia

3 sierpnia 2013 - Sewilla, Plaza de San Francisco.
Autor: Greg

3 sierpnia 2013 - Sewilla, Avenida de la Constitución. Sieć trakcyjna wraca od przystanki Archivo de Indias. W okolicy mieszczą się trzy najważniejsze zabytki stolicy Andaluzji: potężna gotycka katedra, kompleks pałacowy Alkazar oraz Główne Archiwum Indii, w którym przechowywane są dokumenty dotyczące hiszpańskich kolonii.
Autor: Greg

4 sierpnia 2013 - Sewilla, Avenida de la Constitucion. Przez 5 lat, które minęły od mojej ostatniej komunikacyjnej wizyty w Sewilli na linii T1 zmienił się tabor, a sama linia została przedłużona o jeden przystanek do San Bernardo. W przyszłości planowana jest rozbudowa sieci w kierunku stadionu i dworca Santa Justa.
Autor: Rat

4 sierpnia 2013 - Sewilla, Avenida de la Constitución. Dwie brygady pozwalają na zachowanie częstotliwości kursowania w okolicach dziesięciu minut. Dzięki dostawie Urbosów trzeciej generacji z akumulatorami od kwietnia 2011 tramwaje pokonują ten odcinek bez zasilania z sieci trakcyjnej.
Autor: Greg

Komentarze: 1

27 sierpnia 2014 - Passed the curve at the Puerta Jerez, the pictured CAF Urbos 3 #303 is creeping along the main street in the pictorial old town of Seville, the Avenue of the Constitution (Avenida de la Constitución). In a few minutes he`ll reach his terminus, the Plaza Nueva.
Autor: Trainspotter2042

16 czerwca 2015 - Sevilla, Plaza Nueva. Swego czasu Sevilla postanwiła odbudować sieć tramwajową w mieście. Odbudowali. Skończyło się na jednej linii z pięcioma przystankami łączącej główny plac miasta - Plaza Nueva ze stacją metra i pociągów podmiejskich San Bernardo. Plany na rozbudowę systemu są, ale coś nie może dojść do skutku. W Sevilli poza tramwajem dumnie nazwanym MetroCentro funkcjonuje jeszcze 1 linia metra, 4 linie pociągów podmiejskich i główny człon transportu publicznego w Sevilli - autobusy.
Autor: bartpiot


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: