Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus 280.00 #CLK-621

Detale

NazwaIkarus 280.00
(Ikarus) (Rába D2156HM6U 141kW/189HP 10350cm3) (Praga 2M70(2)) 35/146 [2-2-2-2] (1973-1986)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany1973
Zezłomowany
Właściciele
19732013BKV Budapest
19922013Nieznany właściciel Budapest
2013BKV Budapest
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
19922008CLK-621
2023BPI-280

Zdjęcia

14 sierpnia 2013 - Niezwykle cenny Ikarus. Wyprodukowany został na początku lat 70-tych. Posiada jeszcze węższe słupki pionowe przy drzwiach. W późniejszych latach produkcji konstruktorzy zastosowali wytrzymalsze rozwiązanie.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 1

14 sierpnia 2013 - Ciekawe co z tego będzie. Oczami wyobraźni widzę juz zamontowaną piękną klapę z starym logo, niklowane rurki pasażerskie itd. itd...
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 8

11 maja 2024 - Budapest, Kelenföldi autóbusz garázs. Zakończył się remont najcenniejszego Ikarus 280 na świecie. Niestety nie mogłem pojechać w listopadzie ubiegłego roku na prezentację z okazji 50. rocznicy seryjnej eksploatacji tych autobusów. Od tego czasu wóz można oglądać tylko na odległość, nie wyjeżdżał też poza zajezdnię. Całość napędzana jest przez zestaw D2156 ze skrzynią Praga i ogólnie robi to wszystko ogromne wrażenie. Jedynie kilkunastu koneserów na świecie dopatrzy się błędów.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 2

11 maja 2024 - Budapest, Kelenföldi autóbusz garázs. Szło tak pięknie. Stary pulpit, kremowa, gładka wykładzina podłogowa, stare klapy podłogowe, stare łączniki poręczy, dobre listwy ozdobne. Ogólnie cudowna produkcja nowego autobusu zabytkowego od gołej kratownicy. I wtem... niczym w MZA Warszawa (gdzie ostatnio dewastowano #6330) na ostatniej prostej wkroczył Pan Imre i dołożył plastikową ramkę na tablicę rejestracyjną, nowoczesne ramiona lusterek, wygodne dla kierowcy duże lustra z Gyrosa, wzmocnienia zawiasów klap bocznych i nową roletkę z Classica itd. itd. Na szczęście da się to odkręcić i jest to jeden z lepszych remontów ostatnich lat. O klasę lepszy od pomysłów Retro Volanbusz.
Autor: PKM&WPK
newsercenzordriver
Komentarze: 3


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: