Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


МАЗ 203069 #919

Detale

NazwaМАЗ 203069
(МАЗ) /МАЗ 203 (Mercedes-Benz OM906LA 171kW/232HP 6370cm3) (ZF 6HP502C(6)) 100-26 [2-2-2] (2011-)
VINY3M203069D0000770
Numer zabudowy
Wyprodukowany2013
Zezłomowany
Właściciele
2013MPK Kielce
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2013TK 9826K
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2013919 / MPK Kielce
Inne informacje
07.11.2013

Zdjęcia

26 listopada 2013 - Kielce, pętla os. Kochanowskiego. Kolejny Maz dla kieleckiego MPK. Wczorajszego dnia miał swój pierwszy kurs na 34. Filmik z przejażdżki dostępny tutaj: [KLIK]
Autor: Loginer

Komentarze: 6

3 grudnia 2013 - Kielce, al. Popiełuszki. Jeden z nowych kieleckich nabytków. Ten został już dostarczony w typowej białoruskiej kompletacji. Z powodu mało zróżnicowanych wymagań największych wschodnich odbiorców, MAZ produkuje swoje autobusy seryjnie. Inaczej sprzedaż nowych autobusów wygląda w naszej części Europy, gdzie pojazdy są produkowane na bardzo szczegółowo określone zamówienie. Być może właśnie dlatego MAZ dotychczas nie odnosił sukcesów w przetargach, a sprzedawał jedynie pojazdy "z placu" komercyjnym odbiorcom, którzy dostosowywali je do swoich potrzeb, włącznie z malowaniem w obowiązujące barwy. W takiej sytuacji współpraca z Autosanem mogłaby okazać się bardzo korzystna - MAZ dostarczałby określone ilości białych autobusów z niewykończonym wnętrzem, a w Sanoku pojazdy byłyby doposażane i malowane zgodnie z zamówieniem.
Autor: empi
limitercenzoredytorgoddriver
Komentarze: 3

14 sierpnia 2014 - Kielce, ul. Kołłątaja .
Autor: Jelczyk

12 grudnia 2014 - Kielce, al. Jerzego Szajnowicza-Iwanowa.

Linia nr 8, kierunek Mójcza

Autor: karkwa123

Komentarze: 1

30 kwietnia 2015 - Kielce, ul. Hoża. 23 - Os. Ślichowice >> Zagnańska zakład karny.
Autor: Filip Matysek

17 lipca 2015 - Kielce, ul. Posłowicka [pętla Posłowice].

Linia nr 2, kierunek Kolberga

Autor: karkwa123

26 sierpnia 2015 - Kielce, ul. Wystawowa x K. Smolaka. 25 - Targi Kielce >> Bukówka.
Autor: Filip Matysek

5 września 2015 - Górki Szczukowskie.

Linia nr 18, kierunek Micigózd / Leśna

Autor: karkwa123

3 kwietnia 2016 - Kielce, ul. Bolesława Markowskiego - wyjazd z pętli "Targi Kielce". Pozdrowienia dla nowej kierującej, która po chwili zaczęła machać ;)
Autor: Jelczyk

4 czerwca 2016 - Kielce, ul. Kongresowa. Linia ta nie cieszy się zbyt dużą popularnością. W okolicach Targów mało kto wsiada. Z linii korzystają głównie osoby wysiadające przed Targami lub wsiadające za nimi.
Autor: kams

23 sierpnia 2016 - Kielce, ul. Malików.

25 - Bukówka >> Targi Kielce

Autor: Filip Matysek

Komentarze: 1

30 maja 2019 - Kielce, ul. Szczepaniaka.

4 - al. Na Stadion >> Zagnańska areszt

Autor: Filip Matysek

23 maja 2020 - Kielce, ulica Zagórska. Ta dzielnica w ostatnich latach stała się jednym z miejsc, gdzie ludzie chętnie uciekają - świadczy o tym widoczne w tle osiedle domków jednorodzinnych. Nic dziwnego, skoro to jedno z najcichszych miejsc. Dookoła pełno pól, z dala od ruchliwych dróg. Komunikacja przez ten czas ulegała zmianom, głównie w postaci zwiększania ilości kursów. Dziesięć lat temu było 36 odjazdów w dni robocze, teraz to prawie dwa razy więcej - 64.
Autor: kams

24 czerwca 2022 - Kielce, pętla przy ulicy Nowoszybowcowej. Nowa pętla, oddana do użytku kilka miesięcy temu - w styczniu. Stanowi uzupełnienie inwestycji polegającej na budowie łącznika między Witosa a Radomską. Sama pętla jest zaś zlokalizowana dosyć blisko starszej - przy Szybowcowej, która tak naprawdę jest ogólnodostępną drogą z niedalekim zakrętem. Na tej starej kończy aktualnie sama "piątka", zaś do nowej doprowadzono "33". Linii 111 jak dotąd nie ruszono - pozostała na osiedlu Dąbrowa.
Ogólnie lokalizację i dostępność nowej pętli można ocenić na ten moment jako niezbyt dobrą - przede wszystkim zlokalizowana wcześniej od dotychczasowej (linie jadące od Warszawskiej mają bliżej do nowej niż do starej), więc pasażerowie przyzwyczajeni do korzystania z Szybowcowej muszą się cofać by skorzystać z "33" (około 400 metrów dalej). Nie wybudowano nawrotek więc trzeba dojechać do ronda i dopiero można jechać Nowoszybowcową w kierunku zachodnim. Nie jest też możliwe skierowanie linii które w przyszłości mogłyby jechać Radomską a później nią wracać ze względu na brak wspomnianego udogodnienia. W tej sytuacji racjonalna byłaby budowa pętli naprzeciwko aktualnej - rezerwy terenu są większe i nie trzeba by było wyburzać budynków.

Autor: kams


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: