Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Volvo B10BLE 6x2 / Carrus Vega L #4881

Detale

NazwaVolvo B10BLE 6x2 / Carrus Vega L
(Ajokki) Volvo B10BLE 6x2/Carrus Vega [1-1-0,2-2-1]
VINYV3R4A617Y100685
Numer zabudowy2447
Wyprodukowany2000
Zezłomowany
Właściciele
20002009Swebus Solna
20092015Nobina Solna
2015Busmarket Huddinge
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
2000RJN 877
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
200020094881 / Swebus Solna
200920154881 / Nobina Solna

Zdjęcia

3 czerwca 2013 - Knutpunkten,Helsingborg.
Autor: mattias.petersson

22 listopada 2014 - Hasslebro, droga 13. Normalnie tak stare pojazdy wypuszcza się w ostateczności w godzinach szczytu, gdy już nie ma czym wozić pasażerów - widok czternastoletniej Vegi w sobotnie popołudnie mocno odbiega od tego założenia. Przypominam, że maksymalny wiek pojazdów jeżdżących dla Skånetrafiken to normalnie 12 lat.
Autor: Cyklisten
edytor
7 marca 2015 - Helsingborg, Strandvägen. Z powodu wymiany rur wodociągowych i kanalizacyjnych trasa linii 8 biegnąca wzdłuż wybrzeża została poprowadzona objazdem. Na fragmencie wyłączonego 4,5 kilometrowego odcinka uruchomiono tymczasową linię 88 w relacji Knutpunkten (dworzec autobusowo-promowo-kolejowy)-Pålsjöbaden. Obsługiwane są ciekawym taborem - dwiema ostatnimi w Skanii Vegami, z rocznika 2000. Wraz z likwidacją linii pożegnamy ten model autobusu, który był pierwszym niskowejściowcem jaki na dużą skalę pojawił się na liniach regionalnych.
Autor: Cyklisten
edytor
23 lipca 2015 - Landskrona, stationen. Już nic nie jest pewne - wozy, które oficjalnie dawno powinny być wycofane dostają coraz to inne "ostatnie" zadania specjalne. Dziś wszystkie pozostające przy życiu cztery sztuki zebrały się razem i wspólnie udają trolejbus. Jest to spowodowane zamknięciem części centrum i zmianą trasy linii, tylko jeden z pięciu Solarisów potrafi wozić pasażerów bez sieci.
Autor: Cyklisten
edytor

Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: