Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Hess BGT-N2D #167

Detale

NazwaHess BGT-N2D
(Hess) /Hess CO-BOLT 3 48-142 [1-2-2-2, 2-2-2-0] (2012-)
VINTH922EL33D4512031
Numer zabudowy7841-006
Wyprodukowany2013
Zezłomowany
Właściciele
2013VBZ Zürich
Numery taborowe
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Numery taborowe
2013167 / VBZ Zürich

Zdjęcia

3 czerwca 2014 - Zürich, Hardbrücke. Linia 71 jest najmłodszą i jednocześnie najkrótszą linią w Zurychu, w dodatku funkcjonującą tylko jako wzmocnienie (linii 33 i 72) wyłącznie w szczytach przewozowych na odcinku z Rosengartenstrasse do Albisriederplatz. Potrafią tam być naprawdę duże napełnienia. Częstotliwość kursowania co 7-8 minut, a do obsługi potrzeba 3 trolejbusów.
Autor: Misiek194
edytor
5 czerwca 2014 - Zürich, Regensdorferstrasse. A tu mamy Hessa BGT-N2D Swisstrolley4. Nie, to nie pomyłka - wygląda identycznie jak Swisstrolley3. Różnice kryją się wewnątrz. Nowa generacja szwajcarskich trolejbusów charakteryzuje się zupełnie nową, znacznie lżejszą konstrukcją szkieletu. Dzięki temu możliwe było wyposażenie tych pojazdów w mniejsze gabarytowo oraz nieco słabsze silniki elektryczne 2x120kW, które tak jak w poprzedniku napędzają środkową i tylną oś. Zamontowano również napęd dodatkowy, ale już w postaci litowo-jonowych baterii o łącznej mocy 75kW. Póki co po Zurychu jeździ 21 takich trolejbusów zakupionych w 2013 roku i oznaczonych numerami 162-182.
Autor: Misiek194
edytor
Komentarze: 1


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: