Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Setra S215 HR #TSN789

Detale

NazwaSetra S215 HR
(Setra) /Setra S21x HR (Mercedes-Benz OM442 [442.918] 218kW/296HP 15078cm3 ) [1-1-0] (1980-)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany
Zezłomowany
Właściciele
2010Ζήνωνας Λάρνακα (Lárnaka)
Numery rejestracyjne
Wprowadzenie do ruchu Rok wycofania Tablice rejestracyjne
TSN789

Zdjęcia

14 grudnia 2013 - Δρομολαξιά (Dromolaxiá), Διεθνούς Αερολιμένα Λάρνακας (Międzynarodowy Port Lotniczy Larnaka), linia 407
Wybrałem się na dość karkołomną przejażdżkę z lotniska do Λεμεσός, z wykorzystaniem linii podmiejskich, mianowicie zamiast grzecznie pojechać do centrum i wsiąść w autobus Intercity, pojechałem podmiejskim 407 do pętli Οκτάγωνο, stamtąd 401 do Χοιροκοιτία i dopiero IC (a w dzień roboczy można by się jeszcze w Καλαβασός przesiąść w podmiejskie 95 z Λεμεσός).
W Polsce bym się na takie coś nie odważył, a tutaj wszystko spasowało - ładnie, sprawnie, punktualnie. Najbardziej zadziwił mnie tabor. Nie liczyłem na citaro, ani też na busika, raczej na jakiś wynalazek z logo Isuzu czy Renault. A tu pojawiła się nie pierwszej młodości setra, prawdopodobnie jak wszystkie setry tego przewoźnika przerobiona z prawostronnej, o czym będzie za chwilę.

Autor: fafax

Komentarze: 2

14 grudnia 2013 - Κίτι, λεωφ. Μαζωτού [Kíti, leof. Mazotoú], linia 407

A oto i setrowe wnętrze. Pan kierowca, ze stateczną łysinką otoczoną siwym wianuszkiem, próbowął tłumaczyć, że ten autobus nie jedzie do Larnaki, ale usłyszawszy ode mnie nazwę pętli, skwitował ją zdumionym uśmiechem. Potem był najwyraźniej bardzo zaskoczony, że ktoś kupuje bilet (mam wrażenie, że pozostałym nie sprzedawał, a że autobusy i tak jeżdżą przeraźliwie puste, to pewnie dopłata organizatora sięga 99%). W każdym razie sprzedał nam normalny i ulgowy (może któreś z nas wyglądało na ucznia, bądź ja z uwagi na wielki brzuch wystąpiłem jako inwalida). A może to jak w PKS Rzeszów, gdzie panowie cenę podają normalną, ale drukują ulgowy 95% dla strażnika granicznego. W każdym razie w zaskoczeniu zapłaciłem za dwa normalne i był dość zakłopotany, po czym się uśmiechnął.
W pewnym momencie dosiedli się współpasażerowie. Okazało się, że zaplanowali podróż z takimi samymi przesiadkami, jak my. W chwilach zwątpienia (bo na wioskowych pętlach kierowcy najprawdopodobnie jadą sobie do domu na przekąskę, jako że, sądząc po rozkładach, wozy trzymają u siebie) pocieszaliśmy się, że skoro oni czekają w danym miejscu, to autobus się pojawi. Potem ze śmiechem uznaliśmy, że oni mogą tak samo pocieszać się naszą obecnością i gdy posłuchałem ich rozmowy z kierowcą 401, to wyszło, że faktycznie orientują się w tych trasach nieco gorzej niż my.

Autor: fafax

14 grudnia 2013 - Καλαβασός, Οκτάγωνο [Kalavasós, Oktágono], linia 407

Dumna pętla, umożliwiająca przesiadkę na 401 a także na przyjeżdżające z Λεμεσός 95 to po prostu kawał pobocza, na które kierowca zjechał po objechaniu rondka.
Nigdy w tym roku nie zmarzłem tak, jak podczas robienia tego zdjęcia. I pomyśleć, że wybrałem się tam tylko po to, by doznać uczucia sprzed roku, gdy u nas leżał śnieg, a na Cyprze był upał i kąpałem się w morzu. Teraz woda w morzu, a i owszem - ciepła, ale trafiłem na dzień, w którym w pobliskiej Jerozolimie spadł śnieg i morskie powietrze przeszywało chłodem na wylot. Ale następnego dnia już było upalnie.

Autor: fafax


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: