Login: Hasło:
Zapamiętaj mnie
Zapomniałeś hasła lub nie działa?
Na tej stronie używamy ciasteczek by móc świadczyć ci uslugi, personalizowac reklamy i analizować ruch. Informacje o tym, jak korzystasz z tej strony są udostępniane m. in. google. Korzystając z niej zgadzasz się na to.

Akceptuj Odrzuć Pokaż mi więcej informacji

Jesteś niezalogowany | Zaloguj się | Zarejestruj się


Ikarus-Zemun IK160P #

Detale

NazwaIkarus-Zemun IK160P
(Jelcz) Ikarus-Zemun IK160/Ikarus-Zemun IK1xx (WSK Mielec SW680/56/4 136kW/185HP 11100cm3 ) (FPS Tczew S6-90U(6)) 47-145 [2-2-0-2] (1982-1989)
VIN
Numer zabudowy
Wyprodukowany?
Zezłomowany?
Modernizacje
1993Ikarus-Zemun IK160P/A
(?) Ikarus-Zemun V-141/Ikarus-Zemun IK1xx (WSK Mielec SW680/56/4 136kW/185HP 11100cm3 ) (FPS Tczew S6-90U(6)) [2-2-0, 2-0-2]
Właściciele
PKS Kraków

Zdjęcia

1993 - Proszowice, dworzec autobusowy wzdłuż ulicy Kolejowej. Zdjęcie zrobione z pędzącego przez Proszowice bez zatrzymania pociągu intrygującemu Zemunowi świeżo po amputacji drugiego członu. Dla Warszawiaków moda na takie przeróbki była zgoła szokująca, bo jeszcze niedawno masę solówek przerobiono na przeguby. Wydaje się, że bywały przypadki (np. w LZNS), że w tym samym czasie jedna firma podstawiała przegubowca z życzeniem przeróbki na solo, a druga przyprowadzała solówkę z zamówieniem zrobienia przeguba. Ciekawe jak się rozliczali... Gdyby ktoś pytał jeszcze co to za pociąg pędził tak przez Proszowice, to był to imprezowy skład na trasie Jędrzejów - Kocmyrzów. Ale to zupełnie inna, fantastyczna historia... Fot. Marcin Żabicki.
Autor: zadzior

Komentarze: 9


Fotogaleria Transportowa

Autobusy KMKM
Państwa:
Producenci:

Statystyki użytkownika:
Online: